facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Παπαγιαννάκης Γεώργιος

IP_papagiannakis

Ο Γιώργος Παπαγιαννάκης είναι επίκουρος καθηγητής Επιχειρηματικότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Έχει σπουδάσει Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Χρηματοοικονομική Διοίκηση στο Strathclyde University της Γλασκόβης. Έχει λάβει διδακτορικό στη Εταιρική Υπευθυνότητα (Corporate Social Responsibility) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διδάσκει μαθήματα σχετικά με την Εταιρική Υπευθυνότητα, την Επιχειρηματικότητα και την Στρατηγική στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το ερευνητικό του έργο εμφανίζεται σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως το Journal of Management Studies, Journal of Business Ethics, British Journal of Management καθώς και σε Popular Press όπως το Harvard Business Review. Έχει εργαστεί σε πληθώρα έργων ως σύμβουλος και ερευνητής σε θέματα που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα, την βιωσιμότητα και την υπεύθυνη λειτουργία των οργανισμών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.