Η Άννα ΚΑραδημητρίου είναι Certified Customer Experience Professional από την CXPA, κατέχει πιστοποίηση από την Satmetrix? ως NPS2 Certified Associate και εκπαίδευση σε ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό (Design Thinking) από την Design Thinkers Academy UK. Επί σειρά ετών κατείχε διοικητικές θέσεις στην εταιρία Focus Bari όπου ξεκίνησε την καριέρα της, με τελευταία αυτή της Αντιπροέδρου, υπεύθυνη για θέματα Customer Experience & Innovation (2017-2023) ενώ μετείχε στο ΔΣ της εταιρίας από το 2003. Το 2024 μετακινήθηκε στην Alpha Bank ως Learning & Development Manager έχοντας στην ευθύνη της τη χάραξη Στρατηγικής Εκπαίδευσης των εργαζομένων του Ομίλου.
Με μακρόχρονη εμπειρία σε human insights, customer & employee experience, εργάζεται για την δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο, που εκπορεύονται από τους στρατηγικούς στόχους της Τράπεζας και ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες ρόλων και ικανοτήτων που απαιτούνται στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Από το 2017 συμμετέχει ως επισκέπτρια εισηγήτρια σε προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με έμφαση στο Customer Experience και Customer Journey Mapping. Είναι κάτοχος πτυχίου Ψυχολογίας από το ΕΚΠΑ και MA in Child Development από το University of London. Είναι ενεργό μέλος της κοινότητας Customer Experience στην Ελλάδα, μέλος της CXPA (Customer Experience Professionals Association) και έχει διατελέσει κριτής σε διεθνή βραβεία Customer Experience (2020 και 2021).
Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα
dummysecretariat@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 913
Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:
dummydiazosis@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 916, 912, 914
Για τα eLearning Προγράμματα:
dummyelearning@diaviou.aueb.gr
dummy+30 210 8203 753