Πτυχιούχος Πτυχιούχος Στατιστικής και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στα πλαίσια του οποίου παρακολούθησε 1 εξάμηνο στο Erasmus University στο Ρότερνταμ.
Ξεκίνησε την καριέρα του στον τομέα της έρευνας αγοράς τόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών του στις εταιρείες GfK Hellas και Data Power, όσο και έπειτα ως Account Executive στο Client Solution τμήμα της IRI για σχεδόν 2 χρόνια αναλαμβάνοντας μεγάλους FMCG πελάτες.
Από τον Ιανουάριο του 2006 ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της Nestle Hellas, αναλαμβάνοντας πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Αρχικά στο τμήμα Έρευνας Αγοράς ως Market Research Specialist και έπειτα στο τμήμα της Σοκολάτας όπου ως Senior Brand Manager διαχειρίστηκε πολλά σημαντικά brands (Crunch, Kit Kat, Nesquik, Smarties, Nestle Dessert).
Παράλληλα, από τον Μάρτιο του 2011 υπήρξε ο σύνδεσμος της εταιρείας με τα κεντρικά στην Ελβετία για τα Digital & Social Media. Από τον Οκτώβριο του 2012, ο ρόλος αυτός ενδυναμώθηκε και μετακινήθηκε στο τμήμα της Επικοινωνίας ως Digital Media Manager, προσπαθώντας να διαμορφώσει τόσο την εξωτερική (επικοινωνία προς τους καταναλωτές) όσο και την εσωτερική (ικανότητες των υπαλλήλων) ψηφιακή κουλτούρα της Nestle Hellas.
Από το 2018 υλοποιεί το πρόγραμμα ανοιχτής καινοτομίας (Nestle Ignite Ideas) σε συνεργασία με το Athens Center of Entrepreneurship and Innovation ACEIN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα υλοποιεί το Digital Transformation του οργανισμού μέσα από πρωτοποριακά προγράμματα (eBusiness strategy, Connect program).
Τέλος, από το 2021 είναι μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, ενώ από το 2014 μέλος της Digital ομάδας, υλοποιώντας πολλές εκπαιδευτικές δράσεις για τα μέλη του Συνδέσμου.
Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα
dummy kedivim-opa@aueb.gr
dummy210 8203 912
Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:
dummydz@aueb.gr
dummy210 8203 916, 912, 914
Για τα eLearning Προγράμματα:
dummyelearning@diaviou.aueb.gr
dummy+30 210 8203 753