facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Βακόλα Μαρία

IP_vakola
Καθηγήτρια ΟΠΑ

Η Μαρία Βακόλα είναι οργανωσιακή ψυχολόγος και εργάζεται ως Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΟΠΑ. Έχει παρουσιάσει σε διεθνή συνέδρια, δημοσιεύσει σε διεθνή περιοδικά (όπως τα Journal of Applied Psychology, Human Relations, Journal of Occupational Health Psychology, European Journal of Work and Organizational Psychology, κ.α.) και έχει εκδώσει τέσσερα βιβλία με θέμα την διοίκηση των αλλαγών και την οργανωσιακή ψυχολογία. Στο ΟΠΑ διδάσκει μαθήματα με αντικείμενο την οργανωσιακή ψυχολογία και συμπεριφορά, την διοίκηση αλλαγών και την διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές καθώς και σε στελέχη επιχειρήσεων. Για το διδακτικό της έργο έχει τιμηθεί πολλές φορές με αριστείο διδασκαλίας. Είναι υπεύθυνη έκδοσης του HR Case Study Series που σκοπό έχει την γεφύρωση της ερευνητικής και της επιχειρηματικής κοινότητας. Παράλληλα εργάζεται ως σύμβουλος και εκπαιδεύτρια στελεχών για 20 συναπτά χρόνια σχεδιάζοντας και υλοποιώντας προγράμματα αλλαγών και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, αποτελέσματα των οποίων έχει παρουσιάσει σε σεμινάρια στελεχών. Οι πιο πρόσφατες συνεργασίες της περιλαμβάνουν εταιρείες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Groupama, Ιατρικό Κέντρο κ.α. Είναι συν-ιδρύτρια και έχει τιμηθεί με το βραβείο καινοτομίας στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων για την δράση της μη κερδοσκοπικής εταιρείας job-pairs.gr κατά της ανεργίας στη χώρα μας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.