facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Πραματάρη Αικατερίνη

IP_pramatari
Καθηγήτρια ΟΠΑ

Η Κατερίνα Πραματάρη είναι Καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και επιστημονική υπεύθυνος της ερευνητικής ομάδας ELTRUN-SCORE (Supply Chain and Demand Management, Collaboration and Electronic Services). Έχει Διδακτορικό Δίπλωμα από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα από το ίδιο Πανεπιστήμιο.
Έχει περισσότερες από 60 δημοσιεύεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, Συνέδρια και βιβλία με διεθνείς εκδοτικούς οίκους και έχει λάβει πολλαπλές διακρίσεις και υποτροφίες. Έχει εργαστεί στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Τεχνολογίας της Procter&Gamble στις Βρυξέλλες στην ανάπτυξη εφαρμογών για μάρκετινγκ και πωλήσεις και στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Procter & Gamble στην Ελλάδα.
Τα τελευταία χρόνια είχε, επίσης, ενεργή συμμετοχή στην υποστήριξη e-business πρακτικών στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, καθώς επίσης, εμπλοκή σε πολλαπλές ερευνητικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την τεχνολογία RFID. Έχει δημοσιεύσει μεταξύ άλλων σε περιοδικά όπως Information Systems Journal, The European Journal of OR, Computers and OR, Supply Chain Management-An International Journal, Journal of Information Technology, International Journal of Information Management.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη