facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Δεδούλης Εμμανουήλ

IP_dedoulis
Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ

Ο Εμμανουήλ Δεδούλης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στη Λογιστική στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές στην Λογιστική στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1992-1997). Έλαβε Master στη Λογιστική και Χρηματοοικονομική από το Department of Accounting and Finance στο University of Essex (1998). Ολοκλήρωσε το Ph.D. του στη Λογιστική επίσης στο Department of Accounting and Finance στο University of Essex (2004). Σε ερευνητικό επίπεδο, το ενδιαφέρον του στρέφεται σε θέματα εξέλιξης του θεσμικού πλαισίου του Ελεγκτικού Επαγγέλματος, του Κώδικα Δεοντολογίας και των Λογιστικών και των Ελεγκτικών Προτύπων. Εργασίες του έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των εξής: “Accounting Organizations and Society”, “Critical Perspectives on Accounting”, “Journal of Business Ethics”, “Journal of Business Research” “European Sport Management Quarterly” και “Accounting Forum”. Διδάσκει μαθήματα Λογιστικής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Είναι Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιοτικού Ελέγχου του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών-Λογιστών, έχει εργαστεί ως μέλος του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών-Λογιστών συμμετέχοντας στη διενέργεια τακτικών και προαιρετικών ελέγχων δημοσίων και ιδιωτικών οργανισμών (από το 2005 ως 2009) και έχει διατελέσει μέλος της Επιτροπής Λογιστικών Βιβλίων του Υπουργείου Οικονομικών και της ομάδας εργασίας για τη σύνταξη του νόμου 4308/2014.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.