facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Βρεχόπουλος Αδάμ

IP_vrechopoulos
Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ

Ο Αδάμ Βρεχόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Από το 2003 (όπου εκλέχθηκε Λέκτορας) είναι μέλος ΔΕΠ του Τμήματος ΔΕΤ του ΟΠΑ και Επιστημονικός Υπεύθυνος της Ερευνητικής Ομάδας Διαδραστικού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (Interactive Marketing and Electronic Services – IMES) του Ερευνητικού Κέντρου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN του Τμήματος. Από το 2008 έως και σήμερα είναι μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) ενώ στο παρελθόν έχει διατελέσει ερευνητής της Eρευνητικής Ομάδας Electronic Business Interaction (EBI) στο Πανεπιστήμιο Brunel της Μεγ. Βρετανίας. Έχει πολυετή αυτοδύναμη διδακτική εμπειρία στο πλαίσιο πολλών Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Προγραμμάτων Σπουδών, σημαντική ερευνητική δραστηριότητα στα γνωστικά αντικείμενα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και εκτεταμένη διοικητική πανεπιστημιακή εμπειρία. Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (PhD) στο αντικείμενο του Ηλεκτρονικού Λιανεμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ από το τμήμα Information Systems and Computing του Πανεπιστημίου Brunel της Μεγ. Βρετανίας, Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA - κατεύθυνση Μάρκετινγκ) από το Athens Laboratory of Business Administration (ALBA) και Πτυχίου (BSc) από το Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του ΟΠΑ. Έχει συμμετάσχει στην υποβολή και στην υλοποίηση πολλών ερευνητικών προτάσεων και έργων και έχει ευρεία διοικητική εμπειρία στη διοργάνωση και στο συντονισμό συνεδρίων, θεματικών ενοτήτων σε συνέδρια, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνητικών και επαγγελματικών σεμιναρίων, ομάδων εργασίας, κ.α. καθώς και σημαντική διδακτική εμπειρία στο πλαίσιο ερευνητικών και επαγγελματικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων. Επίσης, έχει επιβλέψει με επιτυχία 6 διδακτορικές διατριβές και πάνω από 150 διπλωματικές εργασίες και μελέτες πεδίου Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, ενώ έχει σχεδιάσει και αναπτύξει σημαντικό αριθμό νέων μαθημάτων στο πλαίσιο Προπτυχιακών, Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Προγραμμάτων Σπουδών. Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει συνολικά πάνω από 140 δημοσιεύσεις σε πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων, συλλογικούς τόμους, βιβλία και επιστημονικά περιοδικά (Journal of Retailing, Information Systems Journal, Journal of the Academy of Marketing Science, Information & Management, European Journal of Marketing κ.ά.), 2 βιβλία, 1 συλλογικό τόμο ως co-editor με διεθνή εκδοτικό οίκο, εκπαιδευτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή (π.χ. μελέτες περιπτώσεων, σημειώσεις μαθημάτων, κ.α.), σειρά άρθρων σε κλαδικά έντυπα και στον τύπο κ.ά. Σύμφωνα με το Web of Science (τελευταία ενημέρωση: 20/03/2021), το σύνολο των ετεροαναφορών στο δημοσιευμένο έργο του (δηλ. Sum of Times Cited without self citations) είναι 823 (h-index=9) εκ των οποίων 40 ετεροαναφορές αναφέρονται σε "4*" και "4" περιοδικά της λίστας ABS, διαφορετικών μεταξύ τους επιστημονικών κλάδων. Eπίσης, σύμφωνα με το Scopus (τελευταία ενημέρωση: 20/03/2021) οι αναφορές στο δημοσιευμένο έργο του αριθμούν 1439 (h-index=15), ενώ σύμφωνα με το Google Scholar (τελευταία ενημέρωση: 20/03/2021) 3952 (h-index=27) - 19η θέση στο OΠΑ μεταξύ 273 Καθηγητών-Ερευνητών του ΟΠΑ που είναι εγγεγραμμένοι στο Google Scholar. Έχει διατελέσει associate editor, guest editor, μέλος editorial boards και reviewer σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, μέλος επιστημονικών επιτροπών, associate editor, track chair, session chair και reviewer σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και έχει βραβεία και διεθνείς διακρίσεις για το ερευνητικό του έργο. Επίσης, έχει διατελέσει μέλος διαφόρων επιστημονικών φορέων και έχει εκτεταμένη επαγγελματική δραστηριότητα μέσω της συμμετοχής του σε διάφορες κλαδικές εκδηλώσεις και της ανάληψης δράσεων και πρωτοβουλιών σχετικών με τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα (π.χ. προσκεκλημένος ομιλητής, μέλος επιστημονικών επιτροπών αξιολόγησης διαγωνισμών με συμμετοχή επιχειρήσεων, οργάνωση και συντονισμός θεματικών ενοτήτων σε επαγγελματικά συνέδρια κ.ά.), ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί ως στέλεχος επιχειρήσεων και ελεύθερος επαγγελματίας στα αντικείμενα του Μάρκετινγκ, των Πωλήσεων και των Δημοσίων Σχέσεων. Τέλος, είναι κάτοχος του 5ου Dan της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καράτε (Δεκέμβριος 2017) και έχει διατελέσει επί σειρά ετών μέλος της Εθνικής Ομάδας Καράτε με σειρά σημαντικών διεθνών διακρίσεων, ενώ συμμετέχει μέχρι και σήμερα σε αγώνες του Ολυμπιακού αθλήματος του Καράτε (π.χ. 5η, 7η και 7η θέση στο Eτήσιο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα του 2017, του 2018 και του 2020, αντίστοιχα, στην κατηγορία +84kg, +18ετών).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.