Ο Κωστής Ήντουνας είναι Καθηγητής στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα διδακτικά, ερευνητικά και ευρύτερα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, του βιομηχανικού (Β2Β) μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ μη κερδοσκoπικών οργανισμών, της διοίκησης μάρκετινγκ, του μάρκετινγκ υπηρεσιών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια και έχει παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.