facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Δουκίδης Γεώργιος

IP_doukidis
Καθηγητής ΟΠΑ

Ο Γεώργιος Δουκίδης είναι πτυχιούχος Μαθηματικός του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1980), με Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών (M.Sc.) στην Επιχειρησιακή Έρευνα από το London School of Economics (1981), και Διδακτορικό στην Προσομοίωση / Τεχνητή Νοημοσύνη από το London School of Economics - LSE (1985). Εργάστηκε στο LSE σαν βοηθός διδασκαλίας στην Επιχειρησιακή Έρευνα (1981-84), Λέκτορας στις υπολογιστικές τεχνικές (1984-90) και Επισκέπτης Καθηγητής στα Πληροφοριακά Συστήματα (1992-93). Το 1989 εκλέχτηκε και το 1990 διορίστηκε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (τ. ΑΣΟΕΕ) ως Αναπληρωτής Καθηγητής. Είναι Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, της σχολής Διοίκησης, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Την περίοδο 1996-2004 ήταν Επισκέπτης Καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων στο Brunel. Διδάσκει και ερευνά στις θεματικές περιοχές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, Ευφυών συστήματων υποστήριξης αποφάσεων. Στο ΟΠΑ έχει διατελέσει μέλος του Συμβουλίου Ιδρύματος, Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοικητική επιστήμη και Τεχνολογία, Επιστημονικός Υπεύθυνος την Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικόπτητας (ΜοΚΕ) και του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin). Έχει πολυετή εμπειρία σε έρευνα και ανάπτυξη στα Πληροφοριακά Συστήματα και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και είναι ιδρυτής και Διευθυντής του ELTRUN (ELectronic Trading Research UNit: http://www.eltrun.aueb.gr), μία από τις μεγαλύτερες ερευνητικές ομάδες στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στα Ευρωπαϊκά Οικονομικά Πανεπιστήμια. Έχει συνεργαστεί με περισσότερες απο 100 ερευνητικές ομάδες από όλον τον κόσμο σε διεθνή ερευνητικά έργα, και έχει διοικήσει επιτυχώς πάνω από 35 διεθνή ερευνητικά έργα και έχει επιβλέψει με επιτυχία 18 Υποψήφιους Διδάκτορες (LSE, ΟΠΑ, Warwick, Brunel). Έχει συγγράψει ή ήταν συντάκτης σε 16 βιβλία (9 με Διεθνείς Εκδοτικούς Οίκους) συμπεριλαμβανομένων των: Decision Making: Recent Developments and Worldwide Applications (with St. H. Zanakis C. Zopounidis Eds), Springer; (2000). Social and Economic Transformation in the Digital Era (with N. Mylonopoulos, N. Pouloudi Eds), IGI Global, (2003). Consumer Driven Electronic Transformation: Applying New Technologies to Enthuse Consumers and Transform the Supply Chain (with A.P. Vrechopoulos Eds), Springer; (2005). Interactive Digital Television: Technologies and Applications (with G. Lekakos, K. Chorianopoulos Eds), IGI Global, (2007). Έχει δημοσιεύσει πάνω από 140 επιστημονικά άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά όπως: The Journal of Retailing, The European Journal of Information Systems, The Journal of Strategic Information Systems, The Journal of the Operational Research Society, The Journal of Decision Support Systems, The International Journal of Electronic Commerce, Industrial Management and Data Systems, Journal of Information Technology, Artificial Intelligence Review, Journal of Business Research, Supply Management International Journal, The European Journal of Operational Research, The Journal of Expert Systems with Applications, The Journal of Knowledge-Based Systems, The International Transactions in Operational Research, OMEGA, κ.α καθώς και σε Πρακτικά Διεθνών Επιστημονικών Συνεδρίων. Έχει διατελέσει μέλος της Συντακτικής Ομάδας των Διεθνών Επιστημονικών Περιοδικών: "Journal of Strategic Information Systems", "Journal of Decision Systems", "International Journal of Electronic Markets", "Business Process Management Journal", "Information Systems and eBusiness Management Journal", "International Journal of Mobile Communication" κλπ. Υπήρξε 7 φορές επισκέπτης εκδότης (guest editor) στα Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά: "Journal of the Operational Society", "European Journal of Information Systems", "International Journal of Electronic Commerce", "Journal of Information Technology", International Journal of Electronic Commerce, "Supply Chain Management: An International Journal". Το 2009 τιμήθηκε με το πρώτο Ευρωπαϊκό βραβείο "European Case Award" από τον Οργανισμό ECCH στην κατηγορία "Knowledge, Information and Communication Systems Management". Το 2015 τιμήθηκε με το πρώτο Ευρωπαϊκό Βραβείο Καινοτομίας για Consumer Analytics στο Λιανεμπόριο, από τον οργανισμό ECR Europe.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη