facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Σταθακόπουλος Βλάσιος

IP_stathakopoulos
Καθηγητής ΟΠΑ

Ο Βλάσης Σταθακόπουλος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ. Είναι απόφοιτος του ΟΠΑ (πρώην ΑΣΟΕΕ). Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στις ΗΠΑ, όπου έλαβε το πτυχίο ΜΒΑ από το Arizona State University και στη συνέχεια το Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D.) από το University of Arizona. Ο κ. Βλάσης Σταθακόπουλος είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας (Business Communication Lab) του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Είναι, επίσης, ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία», Τμήμα πλήρους φοίτησης. Έχει συνεργασθεί με μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (καταναλωτικά προϊόντα, βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες). Ενδεικτικά έχει συνεργαστεί με τις εταιρείες: L'oreal, Μελισσοκομική Αττική, Εθνική Ασφαλιστική, Schneider Electric, Monsanto, S & B Βιομηχανία Ορυκτών, ΑΒ Βασιλόπουλος, SATO, DELL, HP, OTEnet, ΔΕΗ, Eurobank, Emporiki Bank, Αγροτική Τράπεζα, Citibank, Shell, GSK, Genesis Pharma, Serono, Wyeth, Janssen Cilag, Alcon, Vamvas Medical, Energizer, Ericsson, VODAFONE, κ.λπ. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως το Journal of Marketing, το Journal of Personal Selling and Sales Management, το European Journal of Marketing, το Journal of Marketing Management, το Journal of Brand Management, και το International Journal of Bank Marketing. Επίσης έχει κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων. Έχει δε γράψει τρία βιβλία στον χώρο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Το ερευνητικό, διδακτικό και επαγγελματικό του ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στον χώρο της διοίκησης των πωλήσεων, της στρατηγικής του μάρκετινγκ, της έρευνας αγοράς, και της συμπεριφοράς του καταναλωτή.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.