facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Κόλλια Άννα

IP_kollia
Στέλεχος, Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων

Η Άννα Κόλλια είναι πτυχιούχος της Φυσικομαθηματικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υπηρετεί ως Δημόσιος Υπάλληλος – Εφοριακός για 36 συνολικά χρόνια. Σήμερα είναι Προϊσταμένη του Α΄ τμήματος Φορολογίας Ακίνητης Περιουσίας και Περιουσιολογίου, της Διεύθυνσης Εφαρμογής Φορολογίας Κεφαλαίου και Περιουσιολογίου της Α.Α.Δ.Ε., από την ίδρυση του εν λόγω Τμήματος προ εικοσαετίας. Στη διάρκεια της σταδιοδρομίας της στο Υπουργείο Οικονομικών, έχει διατελέσει μέλος ομάδων εργασίας για θέματα ελληνικής και διεθνούς φορολογίας, καθώς και μέλος ομάδων έργου για τη μηχανογράφηση και δημιουργία του Ο.Π.Σ. Περιουσιολογίου. Διαθέτει σημαντική διδακτική πείρα ως εισηγήτρια σε πλήθος σεμιναρίων (Εφοριακών υπαλλήλων, Λογιστών, Συμβολαιογράφων, και σε πολλές επαγγελματικές ομάδες). Ειδικά, είναι εισηγήτρια στο Οικονομικό Επιμελητήριο, στο ΕΚΔΑΑ, στη ΣΕΥΥΟ, και στη Φορολογική Ακαδημία. Έχει εκπαιδευτεί σε διδασκαλία ενηλίκων. Έχει δημοσιεύσει 1 Βιβλίο Φορολογίες – Περιουσιολόγιο Ακινήτων (3 εκδόσεις) και πολλά άρθρα σε περιοδικά, στη Φορολογική Επιθεώρηση και Φορολογικούς Οδηγούς. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής του ΕΚΔΑΑ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη