facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Καραγιαννάκη Αγγελική

IP_karagiannaki

Η Δρ. Αγγελική Καραγιαννάκη είναι Λέκτορας (ΠΔ/407) του τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συντονίστρια και υπεύθυνη στρατηγικής ανάπτυξης του Κέντρου Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (Athens Center for Entrepreneurship and Innovation- ACEin) και επιστημονική συνεργάτης του ερευνητικού κέντρου ELTRUN που λειτουργούν στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Κατέχει διδακτορικό δίπλωμα από το ΟΠΑ με διατριβή με τίτλο «Χρήση της Προσομοίωσης για Ανασχεδιασμό Διαδικασιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας μέσω της Τεχνολογίας RFID» και μεταπτυχιακό στην Επιχειρησιακή Έρευνα από το Warwick Business School. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη καινοτομία, επιχειρηματικότητα, νέα επιχειρηματικά μοντέλα, καινοτομία στη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, προσομοίωση, νέες τεχνολογίες. Κατά τα τελευταία χρόνια είχε ενεργό συμμετοχή σε πολλά εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά , όπως European Journal of Innovation Management, Administrative Sciences, Computers in Industry, Journal of the Operational Research Society, Industrial Management and Data Systems (IMDS). Έχει δημοσιεύσει επίσης ένα βιβλίο στα ελληνικά με τίτλο «Ποσοτική & Ποιοτική Μοντελοποίηση Επιχειρηματικών Διαδικασιών».

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη