Ο Νικόλαος Κυρέζης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ, όπου ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές του. Στον ακαδημαϊκό χώρο (25 έτη) έχει διδάξει Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (4 έτη), Μάρκετινγκ Ι και ΙΙ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (9 έτη), Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα στο ΟΠΑ και διάφορα μαθήματα Μάρκετινγκ στο ΤΕΙ Κρήτης (11 έτη). Επίσης, έχει καταρτίσει στελέχη επιχειρήσεων σε πολλά ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια. Συνεργάζεται με το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΟΠΑ από το 2014, ως εισηγητής και επιβλέπων εκπαιδευτικός/σύμβουλος στα προγράμματα Digital Marketing & Social Media (δια ζώσης & e-learning), Omni-Channel & Customer Experience, e-LinkedIn & Digital Transformation. Στον επιχειρηματικό χώρο (29 έτη) έχει διατελέσει για 10 χρόνια υπεύθυνος & σύμβουλος Μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ από το 2001 εργάζεται ως στέλεχος στη Διεύθυνση Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας. Τα κύρια ερευνητικά, αλλά και επαγγελματικά πεδία ενδιαφέροντός του αποτελούν: η οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και της εμπειρίας του πελάτη, τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και πώλησης προϊόντων & υπηρεσιών, η ανάλυση δεδομένων για αποφάσεις μάρκετινγκ, η στρατηγική μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων.
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.