facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Λορεντζιάδης Παναγιώτης

IP_lorentziadis

Ο Παναγιώτης Λορεντζιάδης διδάσκει Ποσοτικές Μεθόδους στο Τµήµα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών. Είναι απόφοιτος του Μαθηµατικού Τµήµατος του Πανεπιστηµίου Αθηνών, και έχει λάβει Master of Arts και Διδακτορικό Δίπλωµα (Ph.D.) σε Στατιστική από το University of California, Berkeley, USA. Έχει διδάξει στο University of California, Berkeley, και έχει εργαστεί ως Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τµήµα Οικονοµικών στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστηµίου La Verne, California. Ο χώρος ειδίκευσης του είναι η Ποσοτική Ανάλυση για Οικονοµικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Εφαρµοσµένες Μέθοδοι Στατιστικής σε Επιχειρήσεις, Επιχειρησιακή Έρευνα και Διοικητική των Επιχειρήσεων. Έχει δηµοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστηµονικά περιοδικά, όπως το European Journal of Operational Research, Omega, Operational Research, κ.α. Οι τεχνικές αξιολόγησης προµηθευτών που έχει διατυπώσει χρησιµοποιούνται σε διαδικασίες προµηθειών από δηµόσιους οργανισµούς και εταιρείες (στον Καναδά, Βραζιλία κ.α.). Έχει λάβει διάκριση από την Ελληνική Μαθηµατική Εταιρεία, καθώς και Πιστοποιητικό Εξαιρετικής Συνεισφοράς από το U.S. Department of Defense.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη