Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του ΟΠΑ και Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας. Διευθύνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και το ερευνητικό εργαστήριο μάρκετινγκ του ΟΠΑ. Έχει επίσης διατελέσει Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του οικείου τμήματος. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, ποσοτικά υποδείγματα, και προηγμένες μεθόδους έρευνας αγοράς και ανάλυσης ατομικής συμπεριφοράς. Έχει δημοσιεύσει εκτενώς σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά όπως τα Annals of Operations Research, Applied Economics, Decision Sciences, Expert Systems with Applications, Psychology & Marketing, και Transportation Research. Το δημοσιευμένο επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 100 επιστημονικές δημοσιεύσεις και έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 3.500 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία καθώς και 6 βραβεία καλύτερου άρθρου. Συνέγραψε επίσης πέντε επιστημονικά συγγράμματα στα πεδία της συμπεριφοράς καταναλωτή, του μάρκετινγκ και της αναλυτικής. Έχει λάβει τρεις φορές best paper award από το συνέδριο της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ. Έχει διατελέσει συντονιστής του Methods, Modeling & Marketing Analytics Track σε 6 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει επίσης διατελέσει αξιολογητής σε πολλά διεθνή συνέδρια, αλλά και σε ιδρύματα όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ. Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές εκατοντάδες άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Έχει συμμετάσχει επίσης ως ομιλητής, συντονιστής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων.
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.