facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Νικολάου Ιωάννης

IP_nikolaou
Καθηγητής ΟΠΑ

Ο κ. Ιωάννης Νικολάου είναι Εργασιακός / Οργανωσιακός Ψυχολόγος, Αναπληρωτής Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών. Εκπόνησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές (MSc, PhD) με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Μάντσεστερ, Μ. Βρετανία (Manchester School of Management, UMIST, 1999). Ο κ. Νικολάου απέκτησε την επαγγελματική του εμπειρία εργαζόμενος ως Υποδιευθυντής στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρωπίνων Πόρων της PricewaterhouseCoopers και ως Προϊστάμενος Εκπαίδευσης στην Εγνατία Τράπεζα. Είναι μέλος διεθνών επιστημονικών φορέων, μέλος του Executive Committee του European Association of Work and Organizational Psychology (EAWOP), συν-ιδρυτής του European Network of Selection Researchers (ENESER) ενώ έχει επίσης διατελέσει μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής (Board of Advisors) της φοιτητικής οργάνωσης AIESEC (International Association of Students in Economics and Business). Είναι επίσης συν-ιδρυτής του εθελοντικού οργανισμού mentoring Job-Pairs (http://www.job-pairs.gr).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη