facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Σιουγλέ Γεωργία

IP_siougle
Καθηγήτρια ΟΠΑ

Η Γεωργία Σιουγλέ είναι Καθηγήτρια Λογιστικής στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει λάβει Πτυχίο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Χρηματοοικονομική και Τραπεζική και Διδακτορικό Δίπλωμα στη Λογιστική από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στον χώρο της Χρηματοοικονομικής Λογιστικής, και της Ανάλυσης Χρηματοοικονομικών Πληροφοριών για τη λήψη Χρηματοοικονομικών Αποφάσεων. Η έρευνα της έχει δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, όπως Review of Accounting Studies, International Journal of Accounting, Asia-Pacific Journal of Accounting and Economics, Applied Financial Economics, Applied Economic Letters, Journal of Emerging market Finance και Managerial Finance, International Journal of Accounting Auditing and Performance Evaluation, Research in International Business and Finance, Journal of Future Markets. Κατά τη διάρκεια των διδακτορικών της σπουδών έλαβε υποτροφία Marie Curie Fellowship από το Πανεπιστήμιο του Manchester. Η Γεωργία Σιουγλέ είναι μέλος των European Accounting Association, Marie Curie Fellowship Association. Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός ορκωτού ελεγκτής στην Arthur Andersen (Ελλάδας).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη