facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Στούμπου Δήμητρα

IP_stoumpou
Υποψήφια Διδάκτωρ

Η Δήμητρα Στούμπου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διαθέτει ΜΒΑ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στα οποία αρίστευσε και για τα οποία έχει βραβευτεί με υποτροφίες από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, την Εταιρεία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη μελέτη θεμάτων Οργανωσιακής Συμπεριφοράς και πιο συγκεκριμένα στις σχέσεις μεταξύ ηγετών και ακολούθων, την ηθική ηγεσία αλλά και τις πολιτικές συμπεριφορές μέσα στους οργανισμούς. Το, έως τώρα, ερευνητικό της έργο έχει παρουσιάσει στο διεθνές συνέδριο 5th Israel Organizational Behavior Conference που διεξήχθηκε υπό την αιγίδα του Organizational Behavior Division of the Academy of Management (AOM) και του Academy of Management Discoveries και το 17ο Φοιτητικό Συνέδριο του ΔΕΤ, ενώ έχει γίνει δεκτή και στο 5th Interdisciplinary Perspectives on Leadership Symposium. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων στην πολυεθνική συμβουλευτική εταιρεία PricewaterhouseCoopers (PwC) και σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα. Είναι μέλος του Academy of Management και του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη