facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Τσαχουρίδη Ειρήνη

IP_tsahouridi
Διδάκτωρ

Η Δρ. Ειρήνη Τσαχουρίδη είναι Διδάκτωρ Οργανωσιακής Συμπεριφοράς του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει αποφοιτήσει με άριστα από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει λάβει με άριστα Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Master in Business Administration-MBA, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Η Δρ. Ειρήνη Τσαχουρίδη διδάσκει μαθήματα σχετικά με την Οργανωσιακή Συμπεριφορά, τη Θετική Οργανωσιακή Παιδεία, την Επικοινωνία και τη Μεθοδολογία Έρευνας. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στην Οργανωσιακή Συμπεριφορά και κυρίως επικεντρώνονται στη θετική οργανωσιακή παιδεία, στη θεωρία κοινωνικής ανταλλαγής, στη θεωρία κοινωνικής ταυτότητας, στο ψυχολογικό συμβόλαιο και τις κοινωνικές συγκρίσεις στον εργασιακό χώρο. Έρευνές της έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους. Επίσης, έχει παρουσιάσει τις εργασίες της σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια (Academy of Management Conference, British Academy of Management Conference, European Academy of Management Conference, European Congress of Work and Organizational Psychology (EAWOP), European Group for Organizational Studies (EGOS) Colloquium).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη