facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Πήχα Λαμπρινή

IP_piha

Η κα. Λαμπρινή Πήχα είναι Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Έλαβε το πρώτο της πτυχίο από το ίδιο τμήμα (Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) το 2004, όπου και πρώτευσε. Συνέχισε τις σπουδές της στο ίδιο πανεπιστήμιο, λαμβάνοντας τον μεταπτυχιακό της τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) το 2006, όπου επίσης αρίστευσε. Έχει λάβει πλήθος βραβείων και υποτροφιών για την εξαιρετική της επίδοση κατά τη διάρκεια των σπουδών της, μεταξύ των οποίων και υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Η ερευνητική της δουλειά της έχει δημοσιευτεί με επιτυχία σε αναγνωρισμένα διεθνή συνέδρια μάρκετινγκ και επιστημονικά περιοδικά όπως το Journal of Business Research, το Journal of Marketing Management και το Journal of Product and Brand Management. Παράλληλα με την ακαδημαϊκή της δραστηριότητα είναι δραστήρια στο χώρο των επιχειρήσεων, εργαζόμενη ως σύμβουλος στρατηγικής και μάρκετινγκ και αναλαμβάνοντας το συντονισμό και διαχείριση ερευνητικών έργων για λογαριασμό ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών. Έως σήμερα, έχει εργαστεί ως Επιστημονική Συνεργάτης, Διδάσκουσα και Πανεπιστημιακή Υπότροφος των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως Διδάσκουσα των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως μέλος ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, καθώς και ως Διδάσκουσα στα διαδικτυακά προγράμματα μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Διαθέτει τριτοβάθμια διδακτική εμπειρία τόσο στην Ελληνική όσο και την Αγγλική γλώσσα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.