Ο Παναγιώτης Μόσχος γεννήθηκε το 1986 στην Μυτιλήνη της Λέσβου. Είναι κάτοχος πτυχίου με τίτλο Computing and Information Systems (with Honors) από το CCCU και μεταπτυχιακού τίτλου στα Πληροφοριακά Συστήματα του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Η μεταπτυχιακή του διατριβή είναι ένα επιστημονικό έργο που αφορά την εφαρμογή αλγορίθμων βαθιάς μάθησης (deep learning) σε ενσωματωμένα συστήματα (embedded systems – Jetson Nano). Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών απέσπασε υποτροφία λόγω αριστείας. Έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη πολλών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile applications) καθώς και στη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών για επιτραπέζιους υπολογιστές με τη χρήση της Godot και της Unity Engine. Ο κος Μόσχος έχει συμμετάσχει σε δεκάδες επιστημονικές εκδηλώσεις και σεμινάρια με σκοπό να εμπλουτίζει συνεχώς τις γνώσεις του και να ενημερώνεται για τα νέα επιστημονικά δεδομένα. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με τη δημιουργία εφαρμογών Android, τη μελέτη δεδομένων με τη χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης (Machine Learning) και τη δημιουργία παιχνιδιών (Game Development).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.