Ο Γεώργιος Ξανθάκης είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί στον κλάδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, ενώ είναι συνιδρυτής σε τρείς startup επιχειρήσεις. Συνεργάζεται με το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΟΠΑ από το 2022, ως επιβλέπων εκπαιδευτικός/σύμβουλος στο eLearning πρόγραμμα Ψηφιακός Μετασχηματισμός: από τη θεωρία στις επιχειρηματικές πρακτικές καθώς και στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Κύρια ερευνητικά, αλλά και επαγγελματικά πεδία ενδιαφέροντός του αποτελούν: το ψηφιακό μάρκετινγκ, η αγάπη του πελάτη προς την επωνυμία, η δια στόματος επικοινωνία, τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και πώλησης προϊόντων & υπηρεσιών, τα εργαλεία που βελτιστοποιούν την εμπειρία στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και τα κοινωνικά δίκτυα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Μας επιτρέπουν επίσης να αναλύουμε τη συμπεριφορά των χρηστών προκειμένου να βελτιώνουμε συνεχώς τον ιστότοπο για εσάς.