facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Ξανθάκης Γεώργιος

IP_xanthakis

Ο Γεώργιος Ξανθάκης είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί στον κλάδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, ενώ είναι συνιδρυτής σε τρείς startup επιχειρήσεις. Συνεργάζεται με το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΟΠΑ από το 2022, ως επιβλέπων εκπαιδευτικός/σύμβουλος στο eLearning πρόγραμμα Ψηφιακός Μετασχηματισμός Αγορών και Επιχειρήσεων: Διαστάσεις, Προκλήσεις, Στρατηγική. Τα κύρια ερευνητικά, αλλά και επαγγελματικά πεδία ενδιαφέροντός του αποτελούν: το ψηφιακό μάρκετινγκ, η αγάπη του πελάτη προς την επωνυμία, η δια στόματος επικοινωνία, τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και πώλησης προϊόντων & υπηρεσιών, τα εργαλεία που βελτιστοποιούν την εμπειρία στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και τα κοινωνικά δίκτυα και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη