Οι προωθητικές ενέργειες, αφορούν σε κάποιας μορφής έκπτωση επί της αρχικής λιανικής τιμής ενός προϊόντος. Ανέκαθεν, οι προωθητικές ενέργειες αποτελούν χρήσιμο εργαλείο για τον παραγωγό (λόγω της θετικής τους επίδρασης στην πωλούμενη ποσότητα ενός προϊόντος) και τον λιανέμπορο (λόγω της θετικής τους επίδρασης στην επισκεψιμότητα του καταστήματος και την αξία καλαθιού), αλλά είναι και ευπρόσδεκτες από το νοικοκυριό (καθώς του δίνουν την ευκαιρία να αγοράσει ένα προϊόν με κάποιας μορφής οικονομικό όφελος).
Λόγω της μεγάλης αύξησης των τιμών στο ράφι, σήμερα οι προωθητικές ενέργειες επιτελούν πλέον κοινωνικό ρόλο, ενώ έλαβαν πρόσφατα και υποχρεωτικό χαρακτήρα, βάσει απόφασης του Υπουργείου Ανάπτυξης της Ελληνικής Δημοκρατίας. Η τρέχουσα σημαντικότητα των προωθητικών ενεργειών, κατανοείται καλύτερα με το εξής: ενώ μέχρι πρόσφατα το νοικοκυριό παρέμενε πιστό σε συγκεκριμένες μάρκες προϊόντων και αλυσίδες καταστημάτων λιανικής, η σημερινή ακρίβεια το έχει οδηγήσει να επιλέγει μάρκα προϊόντος και κατάστημα λιανικής με μόνο (ή με κύριο) κριτήριο τις προωθητικές ενέργειες.
Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων και οι αλυσίδες καταστημάτων λιανικής, έχουν πλέον κάθε λόγο να σχεδιάζουν και να εκτελούν προωθητικές ενέργειες, που και εξυπηρετούν τους δικούς τους στόχους και τα δικά τους ενδιαφέροντα, αλλά και διευκολύνουν το νοικοκυριό στην κάλυψη των αναγκών και επιθυμιών του.
Το προτεινόμενο πρόγραμμα παρουσιάζει τις γενικές αρχές των προωθητικών ενεργειών και αναλύει εξειδικευμένα θέματα, που αφορούν στον σχεδιασμό τους από τον παραγωγό (ή τον λιανέμπορο εφόσον πρόκειται για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας), την εφαρμογή τους εντός του καταστήματος και την εξαγωγή συμπερασμάτων για το μακροχρόνιο αποτύπωμά τους στο προϊόν, τη μάρκα και το κατάστημα.
Αφού ολοκληρώσουν τη μελέτη του υλικού της εκάστοτε ΘΕ, οι εκπαιδευόμενες/οι καλούνται να πραγματοποιήσουν εξ αποστάσεως την εξέταση σε μία ΘΕ, που θα έχει τη μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ και τηρώντας το χρονοδιάγραμμα του προτεινόμενου προγράμματος. Η βαθμολογία προηγούμενων ΘΕ, ανακοινώνεται πριν την προθεσμία εξέτασης της επόμενης ΘΕ. Προϋπόθεση για την εξέταση στην επόμενη ΘΕ, είναι η επιτυχημένη εξέταση στην προηγούμενη ΘΕ.
Η κλίμακα βαθμολόγησης κυμαίνεται από 0 έως 100. Επιτυχημένη εξέταση θεωρείται εκείνη που βαθμολογήθηκε με τουλάχιστον 50/100. Η συνολική επίδοση, προκύπτει από τον μέσο όρο της βαθμολογίας σε κάθε ΘΕ.
Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί βαθμός 50/100 στην εξέταση μίας ΘΕ, δίνεται δυνατότητα επαναληπτικής εξέτασης, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα
dummysecretariat@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 913
Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:
dummydiazosis@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 916, 912, 914
Για τα eLearning Προγράμματα:
dummyelearning@diaviou.aueb.gr
dummy+30 210 8203 753