- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Μάρκετινγκ για Κοινωνικές Επιχειρήσεις και μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς
Μάρκετινγκ για Κοινωνικές Επιχειρήσεις και μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς
Οι καταρτιζόμενοι παρακολουθούν το πρόγραμμα με Live Streaming, δηλαδή μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας από τον χώρο της επιλογής τους. H Live Streaming μέθοδος παρέχει τα εξής πλεονεκτήματα:
- Εκπαίδευση χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς
- Παρακολούθηση των διαλέξεων (Live) από το χώρο του εκπαιδευόμενου
- Δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων στον διδάσκοντα
- Ηλεκτρονική διάθεση του εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος (ολόκληρο το εκπαιδευτικό υλικό προσφέρεται δωρεάν)
Οι ημέρες της εξ' αποστάσεως διδασκαλίας θα είναι οι ακόλουθες: Δευτέρα 16-02-2026, Τετάρτη 18-02-2026, Δευτέρα 23-02-2026, Τετάρτη 25-02-2026, Δευτέρα 02-03-2026 και Τετάρτη 04-03-2026. Για όλες τις άνω ημέρες, οι ώρες διδασκαλίας είναι 18.00-21.00. Το διάστημα 09-03-2026 έως 03-04-2006 θα πραγματοποιηθεί η ατομική συμβουλευτική. Οι παρουσιάσεις των εργασιών θα πραγματοποιηθούν τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Απριλίου 2026.
- Τις βασικές έννοιες και εργαλεία που σχετίζονται με το Μάρκετινγκ και τη συνεισφορά του στις Κοινωνικές Επιχειρήσεις και τους μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς.
- Το πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά μια κοινωνική δράση.
- Το πώς να συλλέγουν αποτελεσματικά τους απαιτούμενους πόρους για τις δράσεις των οργανισμών τους.
- Πώς να επιλύουν πραγματικά προβλήματα Μάρκετινγκ στο δικό τους εργασιακό περιβάλλον.
- Στρατηγικός Σχεδιασμός Αποφάσεων Μάρκετινγκ
Θα περιγραφούν τα στάδια της διαδικασίας λήψης στρατηγικών αποφάσεων Μάρκετινγκ. - Επικοινωνώντας Αποτελεσματικά Μια Κοινωνική Δράση
Ανάλυση των βημάτων που απαιτούνται για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, υλοποίηση και επικοινωνία μιας κοινωνικής δράσης. - Στρατηγικές Προσέλκυσης Πόρων
Ανάλυση των βημάτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική προσέλκυση πόρων. - Μελέτες Βέλτιστων Πρακτικών
Μελέτες βέλτιστων πρακτικών-περιπτώσεων στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ μέσω της παρουσίας και ομιλίας εκπροσώπων επιχειρήσεων, κοινωνικών επιχειρήσεων, φορέων, ιδρυμάτων, οργανισμών κ.λπ. - Εκπόνηση Εργασίας
Οδηγίες σχετικά με την εκπόνηση εργασίας από τις/τους συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα. Οι συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μια εργασία-άσκηση εστιασμένη στο δικό τους ή κάποιο άλλο εργασιακό περιβάλλον με σκοπό την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος με έμφαση στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. - Εξατομικευμένη Συμβουλευτική
Εξ’ αποστάσεως συναντήσεις διάρκειας μίας (1) ώρας με την/ον κάθε συμμετέχουσα/οντα προκειμένου να υπάρξει ανατροφοδότηση στις εργασίες τους. - Παρουσιάσεις Εργασιών
Οι συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μια σύντομη παρουσίαση των εργασιών τους. Αυτή θα λάβει χώρα παρουσία όλων των εισηγητών και συμμετεχόντων στο πρόγραμμα.
Αναφορικά με τη σύγχρονη εξ' αποστάσεως μέθοδο διδασκαλίας, αυτή θα λάβει χώρα απογευματινές ώρες (18.00-21.00).
Αναφορικά με τη σύγχρονη εξ' αποστάσεως εξατομικευμένη-ατομική διδασκαλία που θα αφορά στην εκπόνηση της ατομικής εργασίας, αυτή θα πραγματοποιηθεί σε συνεννόηση με τον κάθε συμμετέχοντα. Οι παρουσιάσεις των εργασιών θα λάβουν χώρα απογευματινές ώρες (18.00-21.00).
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης με διδασκαλία σε αίθουσα, σε εργαστήριο, ή εξ αποστάσεως (μέσω livestreaming) μαζί με τα τυχόν διαλείμματα.
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%














