facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Μάρκετινγκ για Κοινωνικές Επιχειρήσεις και μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς

Μάρκετινγκ για Κοινωνικές Επιχειρήσεις και μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς

PI_marcit
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Ο σκοπός του προγράμματος έγκειται στο να προσφέρει στους/ις συμμετέχοντες/ουσες βασικές θεωρητικές γνώσεις, δεξιότητες αλλά και πρακτικά εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τη σημασία και τη συνεισφορά του Μάρκετινγκ στις Κοινωνικές Επιχειρήσεις και του μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς καθώς και να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν βέλτιστες στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα εστιάζει στο πώς τα διαφορετικά εργαλεία της στρατηγικής Μάρκετινγκ μιας κοινωνικής επιχείρησης ή ενός κερδοσκοπικού οργανισμού, μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν θετική επίδραση στη μακροχρόνια επιβίωση της επιχείρησης ή του οργανισμού στην αγορά. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιγραφή μελετών περιπτώσεων (case studies) από την ελληνική και διεθνή αγορά.
Τρόπος διεξαγωγής

Οι καταρτιζόμενοι παρακολουθούν το πρόγραμμα με Live Streaming, δηλαδή μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας από τον χώρο της επιλογής τους. H Live Streaming μέθοδος παρέχει τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Εκπαίδευση χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς
  • Παρακολούθηση των διαλέξεων (Live) από το χώρο του εκπαιδευόμενου
  • Δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων στον διδάσκοντα
  • Ηλεκτρονική διάθεση του εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος (ολόκληρο το εκπαιδευτικό υλικό προσφέρεται δωρεάν)

Οι ημέρες της εξ' αποστάσεως διδασκαλίας θα είναι οι ακόλουθες: Δευτέρα 3-11-2025, Τετάρτη 5-11-2025, Δευτέρα 10-11-2025, Τετάρτη 12-11-2025, Τετάρτη 19-11-2025, Δευτέρα 26-11-2025. Για όλες τις άνω ημέρες, οι ώρες διδασκαλίας είναι 17.00-21.00. Το διάστημα 26-11-2025 έως 19-12-2025 θα πραγματοποιηθεί η ατομική συμβουλευτική. Οι παρουσιάσεις των εργασιών θα πραγματοποιηθούν τις δύο πρώτες εβδομάδες του Ιανουαρίου 2026.

Μαθησιακά αποτελέσματα
Με το πέρας του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να κατανοήσουν:
  • Τις βασικές έννοιες και εργαλεία που σχετίζονται με το Μάρκετινγκ και τη συνεισφορά του στις Κοινωνικές Επιχειρήσεις και τους μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς.
  • Το πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά μια κοινωνική δράση.
  • Το πώς να συλλέγουν αποτελεσματικά τους απαιτούμενους πόρους για τις δράσεις των οργανισμών τους.
  • Πώς να επιλύουν πραγματικά προβλήματα Μάρκετινγκ στο δικό τους εργασιακό περιβάλλον.
Θεματικές ενότητες
  1. Στρατηγικός Σχεδιασμός Αποφάσεων Μάρκετινγκ
    Θα περιγραφούν τα στάδια της διαδικασίας λήψης στρατηγικών αποφάσεων Μάρκετινγκ.
  2. Επικοινωνώντας Αποτελεσματικά Μια Κοινωνική Δράση
    Ανάλυση των βημάτων που απαιτούνται για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, υλοποίηση και επικοινωνία μιας κοινωνικής δράσης.
  3. Στρατηγικές Προσέλκυσης Πόρων
    Ανάλυση των βημάτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική προσέλκυση πόρων.
  4. Μελέτες Βέλτιστων Πρακτικών
    Μελέτες βέλτιστων πρακτικών-περιπτώσεων στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ μέσω της παρουσίας και ομιλίας εκπροσώπων επιχειρήσεων, κοινωνικών επιχειρήσεων, φορέων, ιδρυμάτων, οργανισμών κ.λπ.
  5. Εκπόνηση Εργασίας
    Οδηγίες σχετικά με την εκπόνηση εργασίας από τις/τους συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα. Οι συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μια εργασία-άσκηση εστιασμένη στο δικό τους ή κάποιο άλλο εργασιακό περιβάλλον με σκοπό την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος με έμφαση στο γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ.
  6. Εξατομικευμένη Συμβουλευτική
    Εξ’ αποστάσεως συναντήσεις διάρκειας μίας (1) ώρας με την/ον κάθε συμμετέχουσα/οντα προκειμένου να υπάρξει ανατροφοδότηση στις εργασίες τους.
  7. Παρουσιάσεις Εργασιών
    Οι συμμετέχουσες/οντες στο πρόγραμμα θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μια σύντομη παρουσίαση των εργασιών τους. Αυτή θα λάβει χώρα παρουσία όλων των εισηγητών και συμμετεχόντων στο πρόγραμμα.
Εκπαιδευτικό υλικό
Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει ζωντανές παρουσιάσεις, ομαδικές ασκήσεις, μελέτες περιπτώσεων και ηλεκτρονικές διαφάνειες.
Η αξία του προγράμματος
Η αξία του προγράμματος έγκειται στην ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη, α) υιοθέτησης αρχών Μάρκετινγκ από τους φορείς και τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στα πλαίσια των Κοινωνικών Επιχειρήσεων και των μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, και β) απόκτησης και ανάπτυξης κατάλληλων δεξιοτήτων και ικανοτήτων Μάρκετινγκ όλων των εμπλεκόμενων ατόμων. Αξίζει, επιπρόσθετα, να σημειωθεί ότι το εν λόγω πρόγραμμα είναι το πρώτο που προσφέρεται στην ελληνική αγορά.
Εβδομαδιαίο πρόγραμμα

Αναφορικά με τη σύγχρονη εξ' αποστάσεως μέθοδο διδασκαλίας, αυτή θα λάβει χώρα απογευματινές ώρες (17.00-21.00).

Αναφορικά με τη σύγχρονη εξ' αποστάσεως εξατομικευμένη-ατομική διδασκαλία που θα αφορά στην εκπόνηση της ατομικής εργασίας, αυτή θα πραγματοποιηθεί σε συνεννόηση με τον κάθε συμμετέχοντα. Οι παρουσιάσεις των εργασιών θα λάβουν χώρα μέσω σύγχρονης δια ζώσης μορφής απογευματινές ώρες (17.00-21.00).

Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Η αξιολόγηση γίνεται με εκπόνηση τελικής εργασίας. Ο τελικός βαθμός με άριστα το 100 προκύπτει από ατομική εργασία που πραγματοποιούν οι συμμετέχουσες/οντες, η οποία παραδίδεται στους εισηγητές του προγράμματος.
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 30/10/2025
Έναρξη προγράμματος: 03/11/2025
Ολοκλήρωση προγράμματος: 19/01/2026
Επιστημονική περιοχή
Τρόπος διεξαγωγής
Μονάδες ECTS: 2
Ώρες σύγχρονης κατάρτισης: 30
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης με διδασκαλία σε αίθουσα, σε εργαστήριο, ή εξ αποστάσεως (μέσω livestreaming) μαζί με τα τυχόν διαλείμματα.
Επιπλέον ώρες ενασχόλησης: 30
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Συνολικές ώρες: 60
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 10
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Κωνσταντίνος Ήντουνας, Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
Κωνσταντίνα Καβαλάρη, Γραμματεία δια ζώσης προγραμμάτων, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., +30 210 8203916
Σε ποιους απευθύνεται
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη, εργαζόμενους/ες, κοινωνικούς λειτουργούς, άτομα που ασκούν και υλοποιούν πτυχές κοινωνικής πολιτικής, εθελοντές/ριες, φοιτητές/ριες αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο/η που σχετίζεται επαγγελματικά άμεσα ή έμμεσα με τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις και τους μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς και ενδιαφέρεται να αποκτήσει γνώσεις αναφορικά με το πώς η επιστήμη και η λειτουργία του Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει σε αυτό το πεδίο. Επιπλέον, το πρόγραμμα απευθύνεται σε όποιον/α έχει προσωπικό ενδιαφέρον για τις Κοινωνικές Επιχειρήσεις και τους μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς και τη συνεισφορά του Μάρκετινγκ σε αυτό το πεδίο.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενες γνώσεις ή εμπειρία που κρίνονται απαραίτητες για την κατανόηση και παρακολούθηση του εν λόγω προγράμματος. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι δεν χρειάζεται να προσκομίσουν κάποιο δικαιολογητικό.
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία των εκπαιδευόμενων με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο και τους εκπαιδευτές του προγράμματος μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και μέσω email όσες φορές επιθυμούν οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι.
Κόστος
LIVE STREAMING: 540€
Περιγραφή δόσεων
Τα δίδακτρα του προγράμματος ανέρχονται σε πεντακόσια σαράντα ευρώ (540,00€) και καταβάλλονται ως εξής: 140,00€ κατά την εγγραφή και τα υπόλοιπα σε δύο ισόποσες δόσεις (200,00€ και 200,00€), τη μία μετά την ολοκλήρωση του μισού προγράμματος και την άλλη προ της ολοκλήρωσης του προγράμματος.
Οι καταρτιζόμενοι αρχικά υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα χωρίς ταυτόχρονη καταβολή διδάκτρων. Εφόσον γίνουν δεκτοί σε αυτό, ενημερώνονται σχετικά με τα ύψη των δόσεων των διδάκτρων και τις αντίστοιχες προθεσμίες τους με το μήνυμα αποδοχής τους, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

Δεν υπάρχουν σχόλια χρηστών για αυτή την καταχώρηση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 45, 11257, Αθήνα

  • dummysecretariat@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 913


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydiazosis@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummyelearning@diaviou.aueb.gr

  • dummy+30 210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search