facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα (e-DigiMa)

PI_edigima
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το e-DigiMa προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα:
  • είστε σε θέση να κατανοείτε τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
  • είστε εξοικειωμένοι με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
  • γνωρίζετε τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
  • έχετε το πλαίσιο για να εντάσσετε τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
  • γνωρίζετε τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνεστε και να παρακολουθείτε διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
Θεματικές ενότητες
  1. Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή
    Tο ψηφιακό περιβάλλον και η δυναμική του, συνέπειες και προκλήσεις για την επιχείρηση, επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan, δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας (KPIs)
  2. Περιεχόμενο και Search Engine Optimization
    Αρχές content, λειτουργία μηχανών αναζήτησης, ενέργειες search engine optimization
  3. Διαφήμιση στα Ψηφιακά Μέσα
    Mέσα και μορφές ψηφιακής διαφήμισης, διαφήμιση στη Google, διαφήμιση σε Facebook & Instagram, διαφήμιση στο LinkedIn, email marketing
  4. Σχεδιασμός Διαφημιστικής Εκστρατείας & Μέτρηση Αποτελεσματικότητας
    Media plan, Google analytics, Facebook insights & campaign reporting, LinkedIn analytics
  5. Από το Ψηφιακό στο Πολυ-καναλικό Μάρκετινγκ
    Omni-channel μάρκετινγκ, customer journey, δημιουργία και ενδυνάμωση εμπιστοσύνης στον ψηφιακό κόσμο (trust building)
Εκπαιδευτικό υλικό
Η πλατφόρμα περιέχει προτεινόμενο ημερολόγιο και οδηγίες μελέτης καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο περιλαμβάνει: tutorials, case studies, συζήτηση παραδειγμάτων, video και ηχογραφημένα μαθήματα, πηγές για περαιτέρω και συμπληρωματική μελέτη, ασκήσεις αυτο-εξάσκησης, εργασίες. Κάθε εκπαιδευόμενος παρακολουθείται από έναν καθηγητή - σύμβουλο στον οποίο μπορεί να απευθύνει τις απορίες του.
Η αξία του προγράμματος
Οι απόφοιτοι αποκομίζουν:
  • τις γνώσεις και βασικές αρχές που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών μέσων και εργαλείων, στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης: τόσο οι γνώσεις όσο και το επίπεδο του DigiMa και του e-DigiMa έχουν ήδη αναγνωριστεί στην αγορά εργασίας
  • ένταξη στην κοινότητα των αποφοίτων του DigiMa: το DigiMa community αριθμεί περισσότερους από 1000 απόφοιτους (DigiMa & e-DigiMa), μέλη κλειστής ομάδας στο Facebook και Linkedin. Η ομάδα είναι ιδιαίτερα ενεργή στην ανταλλαγή εμπειριών, ευκαιριών εργασίας, συνεργασίας, υποστήριξης και επαγγελματικής ενημέρωσης. Επίσης, οι απόφοιτοι του e-DigiMa μπορούν να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται από το DigiMa με σκοπό την επικαιροποίηση των γνώσεων και το networking.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, εργασία
Αναλυτική ιστοσελίδα προγράμματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 10/10/2024
Έναρξη προγράμματος: 14/10/2024
Ολοκλήρωση προγράμματος: 08/12/2024
Επιστημονική περιοχή
Τρόπος διεξαγωγής
Μονάδες ECTS: 3
Ώρες ασύγχρονης κατάρτισης: 50
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης (ενδεικτικά) με χρήση πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (eLearning).
Επιπλέον ώρες ενασχόλησης: 40
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Συνολικές ώρες: 90
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 8
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Κωνσταντίνα Καβαλάρη, Γραμματεία ΚΕΔΙΒΙΜ, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203916
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες νέους απόφοιτους και φοιτητές του χώρου του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας, της πληροφορικής και γενικότερα της επιχειρηματικότητας που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στο digital marketing. Για άτομα με επαγγελματική εμπειρία και ενασχόληση με το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ προτείνουμε το δια ζώσης πρόγραμμα DigiMa
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, φύλλα εργασίας, φυλλομετρητές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)
  • Προηγούμενη εκπαίδευση ή επαγγελματική διαδρομή και βασική εμπειρία χρήσης σε κάποια από τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn)
  • Γνώση αγγλικών στο επίπεδο Β2 κατ' ελάχιστο.
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικό)
Αντίγραφο δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκπτωσης (προαιρετικό)
Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (υποχρεωτικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών και καταρτιζόμενων είναι αμιγώς ασύγχρονη, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και προσωπικών μηνυμάτων μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Για κάθε εκπαιδευόμενο ορίζεται ένας καθηγητής-σύμβουλος που παρακολουθεί την εξέλιξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, αξιολογεί τις εργασίες, απαντά σε ερωτήσεις και καθοδηγεί τον εκπαιδευόμενο.
Κόστος
ELEARNING: 420€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων
Το συνολικό ποσό των διδάκτρων καταβάλλεται σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση, των 150€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων, για την κατοχύρωση της θέσης και η δεύτερη, των 270€, καταβάλλεται προτού το πρόγραμμα ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ. Σε περίπτωση έκπτωσης, τα άνω ποσά μειώνονται αναλογικά. Ειδικά, στην περίπτωση έκπτωσης 20%, τα άνω ποσά διαμορφώνονται στα 336€ (σύνολο ποσού), 150€ (πρώτη δόση, προκαταβολή) και 186€ (δεύτερη δόση).

Οι καταρτιζόμενοι ενημερώνονται σχετικά με τις ακριβείς προθεσμίες και τα ύψη των δόσεων με την αποδοχή τους στο πρόγραμμα, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι καταρτιζόμενοι αρχικά υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα χωρίς ταυτόχρονη καταβολή διδάκτρων. Εφόσον γίνουν δεκτοί σε αυτό, ενημερώνονται σχετικά με τα ύψη των δόσεων των διδάκτρων και τις αντίστοιχες προθεσμίες τους με το μήνυμα αποδοχής τους, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 10%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα e-digima με βοήθησε να μπώ γρήγορα και εύκολα στον κόσμο του digital marketing και να γνωρίσω τα μέσα αλλά και τον έλεγχο των σελίδων που θα έχω να διαχειριστώ στο μέλλον.Τα μαθήματα ήταν αναλυτικά ώστε να μπορούμε να τα κατανοήσουμε εύκολα δίνοντας μας και παραδείγματα ωστε να γίνουν πιο κατανοητά.Ηταν μια πολλή ευχάριστη και επιμορφωτική εμπειρία.

Αργυρώ Αθανασίου
Ιδ. Υπάλληλος

ΑΑ

Είναι ένα πρόγραμμα εξαιρετικά δομημένο που παρέχει σημαντικές γνώσεις πάνω στο αντικείμενο του digital marketing. Εξαιρετικά είναι επίσης και τα εργαλεία υποστήριξής του (video, αρχεία pdf, άρθρα), καθώς και οι εκπαιδευτές, οι οποίοι είναι απολύτως κατανοητοί και αναλυτικοί ως προς το αντικείμενο που παραθέτουν προς διδασκαλία. Είναι ένα πρόγραμμα που το συνιστώ σε οποιονδήποτε θέλει να πάει προς τον τομέα αυτόν και προέρχεται από διαφορετικό background σπουδών!

Μιχάλης Κοπανέλης
Φιλόλογος/Γλωσσολόγος

ΜΚ

Το πρόγραμμα αποτελεί μια πολύ καλή εισαγωγή και παροχή βασικών γνώσεων για το marketing στα ψηφιακά μέσα. Είναι χρήσιμο για επαγγελματίες και ερασιτέχνες χωρίς προηγούμενη τριβή με το αντικείμενο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και σίγουρα θα κάνω αίτηση για άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα του ΟΠΑ.

Ελένη Σ.
Email Marketing

ΕΣ

Εξαιρετικά ενδιαφέρον πρόγραμμα, με λεπτομερείς επεξηγήσεις και παραδείγματα. Οι γνώσεις του προγράμματος καθιστούν οποιονδήποτε ικανό να κατανοήσει και να δει από άλλη οπτική γωνία τον κόσμο του Digital Marketing και τον τρόπο λειτουργίας του. Το έχω ήδη προτείνει σε γνωστούς και θα το προτείνω σε ακόμη περισσότερα άτομα!

Χαρά Στασινοπούλου
Ιδ. Υπάλληλος

ΧΣ
Με ιδιαίτερα κατανοητό τρόπο καταφέρνει να καλύψει όλο το εύρος του Digital Marketing, δίνοντάς μας ταυτόχρονα και το έναυσμα να εμβαθύνουμε σε επιμέρους σημεία εφόσον αυτό είναι χρήσιμο για τα ενδιαφέροντά μας! Φέρνει τις γνώσεις μας για το Marketing στη σύγχρονη πραγματικότητα και την καθημερινή πρακτική, αποκαλύπτοντας τα συστατικά ενός επιτυχημένου digital μείγματος! Εξαιρετικοί οι Καθηγητές και πολύ εξυπηρετικοί όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία! Ευχαριστούμε!
ΣΚ
Εξαιρετικό πρόγραμμα με πλήρως οργανωμένο και up to date εκπαιδευτικό υλικό! Σου παρέχει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να εμβαθύνεις στον χώρο του digital marketing που είναι τόσο χρήσιμος στην εποχή μας!
ΕΓ
Το digital marketing είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός και επίκαιρος τρόπος για να συνδεθεί μια επιχείρηση με τους καταναλωτές της! Το e-DigiMa, που μόλις ολοκλήρωσα, δίνει μια επίκαιρη και καλά δομημένη ματιά σε αυτό το πλέον νευραλγικό κομμάτι για κάθε επιχείρηση που θέλει να είναι up to date και να πρωταγωνιστεί.
ΒΚ
Όντας απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και επικοινωνίας του ΟΠΑ είχα σίγουρα τα καλύτερα εφόδια για να ανελιχθώ στο χώρο του Μάρκετινγκ, οι ευκαιρίες όμως στην αγορά εργασίας δεν ήταν ιδανικές και δυσκολευόμουν να βρω απασχόληση συναφή με τις σπουδές μου. Μόλις έμαθα για το σεμινάριο του Digital Marketing του ΟΠΑ μέσω eLearning άρπαξα την ευκαιρία και το ακολούθησα, γνωρίζοντας πως ζούμε στην εποχή του Digital και των social media. Το πρόγραμμα είναι συναρπαστικό, προσωπικά μου τράβηξε όλο το ενδιαφέρον και έλαβα όλη την απαραίτητη γνώση! Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, μέσα σε ελάχιστους μήνες προσλήφθηκα σε μια ευρωπαϊκή εταιρία στον χώρο των τροφίμων, ως social media executive! Ευχαριστώ πολύ τους καθηγητές μου, και σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
ΜΑ
Το Digital Marketing του OΠΑ μέσω e-learning είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που μου έδωσε την θεωρητική γνώση που χρειαζόμουν για το πεδίο του digital marketing. Πλέον γνωρίζω τι είναι το omni- channel experience , το customer journey καθώς επίσης και τι είναι το content marketing, η διαφήμιση στο Google, η χρησιμότητα των social media στο marketing καθώς και τα ανάλογα metrics - KPIs.
ΦΑ
Πολύ ικανοποιητική, updated και δομημένη γνώση στο digital περιβάλλον!
ΠΤ
Εξαιρετικό πρόγραμμα το e-DigiMa για να σε εισαγάγει στις βασικές αρχές του digital marketing και να σου δώσει τα θεμέλια και την ώθηση για περαιτέρω εμβάθυνση στο αντικείμενο. Πλήρως ενημερωμένο με σύγχρονα case studies και ποσοτικά εργαλεία που καθιστούν πιο ενδιαφέρουσα την εμπειρία μάθησης. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον σκοπεύει να ασχοληθεί με το αντικείμενο του digital marketing.
ΦΠ
Ενδιαφέρον υλικό, δίνει ολοκληρωμένη εικόνα για τη βεντάλια δραστηριοτήτων του Digital Marketing!
ΓΤ
Ένα ολοκληρωμένο εξ αποστάσεως πρόγραμμα για το Digital Marketing που σε εκπαιδεύει και ενημερώνει για τις τελευταίες τάσεις στο χώρο!
ΜΝ
Μια εξαιρετική εμπειρία και ένα πρόγραμμα, το οποίο μου προσέφερε αρκετές γνώσεις γύρω από την επιστήμη του Digital Marketing!
ΣΓ
Tο πρόγραμμα e-DigiMa ήταν ενδιαφέρον, ιδιαίτερα και ανέλπιστα κατατοπιστικό, με συγκεκριμένη κατεύθυνση που δεν μένει στη θεωρητική προσέγγιση αλλά σε οδηγεί στην πράξη, κάτι που νομίζω όλοι θα εκτίμησαν. Πλέον, αντιλαμβάνομαι τις πρακτικές των συνεργατών διαφημιστών και μπορώ πια - με χαρά - να κατευθύνω κι εγώ.
ΜΓ
Δείτε όλα τα σχόλια χρηστών

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search