facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Μάρκετινγκ μέσω TikTok: Στρατηγική και Υλοποίηση

PI_tiktok
Σύντομη περιγραφή προγράμματος

Το πρόγραμμα θα διδάξει βασικές και προχωρημένες τεχνικές για τη δημιουργία ελκυστικού και διαδραστικού περιεχομένου στο TikTok. Στο επίκεντρο θα βρίσκονται η κατανόηση του αλγόριθμου της πλατφόρμας για την αύξηση της εμβέλειας του περιεχομένου, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, καθώς και η χρήση αναλυτικών εργαλείων για βελτιωμένες διαφημιστικές στρατηγικές. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να σχεδιάζουν και να εκτελούν επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες με στοχευμένο budget, ενώ θα εξοικειωθούν με τακτικές για την αποτελεσματική συνεργασία με influencers και δημιουργούς περιεχομένου.

Παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής στον χώρο εργασίας περιλαμβάνουν τη δημιουργία διαφημιστικών βίντεο για προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς και την ανάπτυξη προσωπικών μαρκών μέσω της αξιοποίησης της πλατφόρμας για την προσέλκυση χορηγιών και συνεργασιών. Το μάθημα απευθύνεται σε άτομα που επιδιώκουν καριέρα στα social media, φοιτητές που επιθυμούν να εξειδικευτούν στο digital marketing μέσω του TikTok, καθώς και σε επαγγελματίες που θέλουν να εντάξουν το TikTok στις διαφημιστικές τους δραστηριότητες. Αυτή η εκπαίδευση αποσκοπεί στην ενίσχυση της ικανότητας των συμμετεχόντων να δημιουργούν καινοτόμο και αποτελεσματικό περιεχόμενο, βελτιώνοντας την παρουσία τους ή των εταιρειών τους στην πλατφόρμα.

Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο Blended Learning, επομένως η διδασκαλία γίνεται εν μέρει ασύγχρονα και εν μέρει σύγχρονα, ως εξής:
  • Το ασύγχρονο μέρος γίνεται σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, αποκλειστικά εξ αποστάσεως.
  • Το σύγχρονο μέρος γίνεται μέσω τηλεδιασκέψεων απαιτούν εκμάθηση με έντονο το στοιχείο της διαδραστικότητας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με το πέρας του προγράμματος ο εκπαιδευόμενος θα μπορεί
  • να εξηγήσει την ιστορία και τη σημασία του TikTok στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και την επιρροή του στην παγκόσμια κουλτούρα.
  • να αναπτύξει μια ολοκληρωμένη στρατηγική περιεχομένου για το TikTok, καθορίζοντας τον τόνο, το ύφος και το περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με το κοινό-στόχο.
  • να διαχειριστεί αποτελεσματικά την παραγωγή βίντεο, από την προετοιμασία και τα γυρίσματα μέχρι την επεξεργασία, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά εργαλεία και εφαρμογές.
  • να αναλύσει την απόδοση του περιεχομένου στο TikTok και να προσαρμόσει τις τακτικές δημοσίευσης και προώθησης για βελτιστοποίηση της εμβέλειας και της αλληλεπίδρασης.
  • να δημιουργήσει και να διατηρήσει μια δυναμική κοινότητα στο TikTok, εφαρμόζοντας στρατηγικές που ενισχύουν τη συμμετοχή και την προσήλωση των χρηστών.
  • να εντοπίζει και να συνεργάζεται αποτελεσματικά με δημιουργούς περιεχομένου, αξιοποιώντας τις δεξιότητές τους για την ενίσχυση των μάρκετινγκ στρατηγικών.
  • να εφαρμόσει συνολικά τις δεξιότητες και γνώσεις που αποκτήθηκαν σε ένα ενσωματωμένο έργο, δείχνοντας έτσι την ικανότητά του να δημιουργεί ελκυστικό και διαδραστικό περιεχόμενο για το TikTok.
Θεματικές ενότητες
  1. Εισαγωγή στο TikTok
    Ιστορία και εξέλιξη του TikTok, σχέση με το μάρκετινγκ, και φιλοσοφία περιεχομένου της πλατφόρμας.
  2. Ανάλυση και Στρατηγική Περιεχομένου
    Είδη περιεχομένου (χιούμορ, εκπαιδευτικό, storytelling, ...), ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου, content map, content calendar, ταυτότητα, tone of voice.
  3. Παραγωγή και Οργάνωση Περιεχομένου
    Προετοιμασία και οργάνωση παραγωγής περιεχομένου, σενάριο και copywriting, τεχνικές γυρισμάτων, επεξεργασία βίντεο, εφαρμογές επεξεργασίας, συμβουλές.
  4. Δημοσίευση και Ανάλυση Αποτελεσμάτων
    Δημοσίευση περιεχομένου, copywritting, χρήση hashtags, σχολιασμός, ανάλυση στατιστικών, αναπροσαρμογή περιεχομένου.
  5. Διαχείριση Κοινότητας και Μάρκετινγκ
    Δημιουργία και διαχείριση κοινότητας (πώς αντιμετωπίζω το hate attitude), επικοινωνία στις συνεργασίες, τακτικές δημιουργίας διαφημιστικής στρατηγικής, διαχείριση budget και πληρωμένες συνεργασίες, αντιμετώπιση και διαχείριση του account ως επιχείρηση και διαχείριση (χρόνου, καθημερινότητας κλπ).
  6. Δημιουργοί περιεχομένου
    Εύρεση, εκπαίδευση και συνεργασία με τους κατάλληλους δημιουργούς περιεχομένου.
  7. Τελική Εργασία και Συμβουλές Δημιουργικότητας
    Εκπόνηση τελικής εργασίας με εφαρμογή των μαθημένων δεξιοτήτων, παροχή επαγγελματικών συμβουλών.

Η δομή των θεματικών ενοτήτων σχεδιάζεται ώστε να παρέχει μια συνεχή και προοδευτική γνώση και εκπαιδευτική εμπειρία, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες αποκτούν μια ολοκληρωμένη κατανόηση της πλατφόρμας και αναπτύσσουν πρακτικές δεξιότητες που μπορούν να εφαρμοστούν σε πραγματικές καταστάσεις.

Η Εισαγωγή στο TikTok λειτουργεί ως το θεμέλιο του μαθήματος, όπου οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για την ιστορία του TikTok, τη σχέση του με το μάρκετινγκ και την εξέλιξή του. Αυτή η ενότητα προετοιμάζει το έδαφος παρουσιάζοντας τη μοναδική φιλοσοφία περιεχομένου της πλατφόρμας, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για πιο λεπτομερείς στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου.

Μεταβαίνοντας στην Ανάλυση και Στρατηγική Περιεχομένου, το μάθημα εμβαθύνει στα είδη περιεχομένου που επικρατούν στο TikTok, όπως το χιούμορ, το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και το storytelling. Αυτή η ενότητα κτίζει πάνω στις εισαγωγικές έννοιες εστιάζοντας στο πώς να αξιοποιηθεί στρατηγικά η δημιουργία περιεχομένου μέσω της ανάπτυξης χάρτη περιεχομένου και ημερολογίου, καθώς και την καθοριστική τονικότητα. Αυτή η στρατηγική προετοιμασία είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Η επόμενη ενότητα, Παραγωγή και Οργάνωση Περιεχομένου, μετατοπίζεται από τον σχεδιασμό στην εκτέλεση. Εδώ, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις οργανωτικές πτυχές της δημιουργίας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων της προετοιμασίας, των τεχνικών γυρισμάτων και της χρήσης διαφόρων λογισμικών επεξεργασίας. Αυτή η ενότητα είναι καίρια για την εφαρμογή σε πραγματικά βίντεο που συναρπάζουν το κοινό του TikTok.

Η Δημοσίευση και Ανάλυση Αποτελεσμάτων εστιάζει στα τελικά βήματα του κύκλου ζωής του περιεχομένου στο TikTok. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να δημοσιεύουν αποτελεσματικά το περιεχόμενό τους, να χρησιμοποιούν σωστά hashtags, να αλληλεπιδρούν με σχόλια και να χρησιμοποιούν δεξιότητες copywriting για να ενισχύσουν τις αναρτήσεις τους. Η ενότητα τονίζει τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων για την εκλεπτυσμένη και προσαρμοσμένη βελτίωση των στρατηγικών περιεχομένου με βάση την αλληλεπίδραση και τα σχόλια του κοινού.

Στην ενότητα Διαχείριση Κοινότητας και Μάρκετινγκ , η εστίαση μετατοπίζεται προς τη δημιουργία και τη συντήρηση μιας ενεργής κοινότητας γύρω από το περιεχόμενο. Η ενότητα εξερευνά στρατηγικές για τη διαχείριση online κοινοτήτων και εμβαθύνει σε προχωρημένες τεχνικές μάρκετινγκ, περιλαμβανομένης της διαχείρισης προϋπολογισμών και της συνεργασίας με άλλους δημιουργούς για πληρωμένες εταιρικές σχέσεις.

Η ενότητα Δημιουργοί Περιεχομένου εστιάζει στη συνεργατική πλευρά του TikTok, διδάσκοντας στους συμμετέχοντες πώς να εντοπίζουν και να συνεργάζονται με άλλους δημιουργούς περιεχομένου. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση του τι κάνει μια συνεργασία επιτυχημένη και πώς να συντονίζονται οι ατομικές δημιουργικές προσπάθειες με τους ευρύτερους στόχους μάρκετινγκ.

Τέλος, η Τελική Εργασία και Συμβουλές Δημιουργικότητας επιτρέπει στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν όλα όσα έχουν μάθει σε ένα συνολικό έργο. Αυτό το έργο υποστηρίζεται από επαγγελματικές συμβουλές και τεχνικές δημιουργικότητας από έμπειρους TikTokers, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες μπορούν να επιδείξουν τις νέες τους δεξιότητες και δημιουργική σκέψη.

Κάθε ενότητα συνδέεται άμεσα με την επόμενη, δημιουργώντας μια δομή που ενσωματώνει τη βαθμιαία εξέλιξη των δεξιοτήτων από τη βασική κατανόηση έως τις περίπλοκες στρατηγικές δημιουργίας και διαχείρισης περιεχομένου.

Εκπαιδευτικό υλικό
Βιντεοσκοπημένες παρουσιάσεις, ομαδικές/ατομικές ασκήσεις, μελέτες περίπτωσης, ηλεκτρονικές σημειώσεις, εργαστηριακές ασκήσεις, workshops
Η αξία του προγράμματος
Οι καταρτιζόμενοι αποκομίζουν:
  • Προηγμένες Δεξιότητες Ψηφιακής Στρατηγικής και Δημιουργίας Περιεχομένου: Εκμάθηση πλοήγησης και εργαλείων της πλατφόρμας TikTok, ανάπτυξη ικανότητας για δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που είναι προσαρμοσμένο στο κοινό-στόχο και ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων δημιουργίας περιεχομένου.
  • Στρατηγική και Αναλυτική Επάρκεια: Βαθιά κατανόηση των αλγορίθμων του TikTok, βελτιστοποίηση στρατηγικών περιεχομένου μέσω αναλυτικών δεδομένων και εκμάθηση στρατηγικού σχεδιασμού για μέγιστη απήχηση και αλληλεπίδραση.
  • Επαγγελματική Ανάπτυξη και Εξέλιξη Καριέρας: Αναβάθμιση του επαγγελματικού πορτοφολίου με πρακτική εμπειρία, προσαρμογή στις διαρκώς μεταβαλλόμενες τάσεις και δημιουργία νέων ευκαιριών καριέρας στα κοινωνικά μέσα.
  • Δημιουργία Κοινότητας και Δικτύωση: Εκμάθηση τεχνικών για την αλληλεπίδραση με τους ακολούθους για την ανάπτυξη ενός κοινού και τη δημιουργία δικτύων με επαγγελματίες της αγοράς για μελλοντικές συνεργασίες και ανάπτυξη.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Θα υπάρξει εξέταση μέσω πλατφόρμας και εκπόνηση τελικής εργασίας.
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 05/10/2025
Έναρξη προγράμματος: 15/05/2025
Ολοκλήρωση προγράμματος: 15/07/2025
Επιστημονική περιοχή
Τρόπος διεξαγωγής
Μονάδες ECTS: 2,5
Ώρες σύγχρονης κατάρτισης: 15
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης με διδασκαλία σε αίθουσα, σε εργαστήριο, ή εξ αποστάσεως (μέσω livestreaming) μαζί με τα τυχόν διαλείμματα.
Ώρες ασύγχρονης κατάρτισης: 30
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης (ενδεικτικά) με χρήση πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (eLearning).
Επιπλέον ώρες ενασχόλησης: 30
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Συνολικές ώρες: 75
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 8
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Καισαριανή Ασλάνογλου, Γραμματεία Προγραμμάτων Elearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 2108203753
Παυλίνα Κατιάι, Εκπαιδεύτρια, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσες και όσους ασχολούνται ήδη ή ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το TikTok και θέλουν να εξελιχθούν επαγγελματικά στην πλατφόρμα:
  • Απόφοιτους δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να εξελίξουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητές τους σε εφαρμοσμένο και πρακτικό επίπεδο στο TikTok.
  • Εργαζόμενους σε brands, retailers, e-retailers που έχουν την ευθύνη τoυ TikTok.
  • Εργαζόμενους σε digital agencies που θέλουν να εξελίξουν τις γνώσεις τους και δεξιότητές τους στην πλατφόρμα του TikTok.
  • Ελεύθερους επαγγελματίες (free lancers) συναφών αντικειμένων που θέλουν να συμπληρώσουν και να εξελίξουν τις γνώσεις τους και δεξιότητές τους στο TikTok.
  • Επιχειρηματίες που θέλουν προηγμένη γνώση για αυτόνομη διαχείριση του TikTok
  • Ιδιώτες που θέλουν να γίνουν επαγγελματίες δημιουργοί TikTok.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
Οι καταρτιζόμενοι πρέπει να έχουν προσωπικό ή επαγγελματικό λογαριασμό στο Tik Tok. Για την αποδοχή στο πρόγραμμα κατά περίπτωση μπορεί να υπάρξει συνέντευξη, κατόπιν εξέτασης του βιογραφικού σημειώματος.
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (υποχρεωτικό)
Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (υποχρεωτικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεδιασκέψεων, ή / και συναντήσεων με φυσική παρουσία
Κόστος
BLENDED LEARNING: 450€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων

Το ποσό των διδάκτρων για όλο το πρόγραμμα ανέρχεται στα 450€ και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις. Η πρώτη, των 100€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων και οι άλλες δύο, των 175€ και 175€, καταβάλλονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Στην περίπτωση έκπτωσης τα ποσά προσαρμόζονται ανάλογα.

Οι καταρτιζόμενοι αρχικά υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα χωρίς ταυτόχρονη καταβολή διδάκτρων. Εφόσον γίνουν δεκτοί σε αυτό, ενημερώνονται σχετικά με τα ύψη των δόσεων των διδάκτρων και τις αντίστοιχες προθεσμίες τους με το μήνυμα αποδοχής τους, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Απόφοιτοι e-DigiMa: 25%
Απόφοιτοι DigiMa: 25%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

Δεν υπάρχουν σχόλια χρηστών για αυτή την καταχώρηση.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 45, 11257, Αθήνα

  • dummysecretariat@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 913


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydiazosis@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummyelearning@diaviou.aueb.gr

  • dummy+30 210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search