Το πρόγραμμα θα διδάξει βασικές και προχωρημένες τεχνικές για τη δημιουργία ελκυστικού και διαδραστικού περιεχομένου στο TikTok. Στο επίκεντρο θα βρίσκονται η κατανόηση του αλγόριθμου της πλατφόρμας για την αύξηση της εμβέλειας του περιεχομένου, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, καθώς και η χρήση αναλυτικών εργαλείων για βελτιωμένες διαφημιστικές στρατηγικές. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να σχεδιάζουν και να εκτελούν επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες με στοχευμένο budget, ενώ θα εξοικειωθούν με τακτικές για την αποτελεσματική συνεργασία με influencers και δημιουργούς περιεχομένου.
Παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής στον χώρο εργασίας περιλαμβάνουν τη δημιουργία διαφημιστικών βίντεο για προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς και την ανάπτυξη προσωπικών μαρκών μέσω της αξιοποίησης της πλατφόρμας για την προσέλκυση χορηγιών και συνεργασιών. Το μάθημα απευθύνεται σε άτομα που επιδιώκουν καριέρα στα social media, φοιτητές που επιθυμούν να εξειδικευτούν στο digital marketing μέσω του TikTok, καθώς και σε επαγγελματίες που θέλουν να εντάξουν το TikTok στις διαφημιστικές τους δραστηριότητες. Αυτή η εκπαίδευση αποσκοπεί στην ενίσχυση της ικανότητας των συμμετεχόντων να δημιουργούν καινοτόμο και αποτελεσματικό περιεχόμενο, βελτιώνοντας την παρουσία τους ή των εταιρειών τους στην πλατφόρμα.
Η δομή των θεματικών ενοτήτων σχεδιάζεται ώστε να παρέχει μια συνεχή και προοδευτική γνώση και εκπαιδευτική εμπειρία, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες αποκτούν μια ολοκληρωμένη κατανόηση της πλατφόρμας και αναπτύσσουν πρακτικές δεξιότητες που μπορούν να εφαρμοστούν σε πραγματικές καταστάσεις.
Η Εισαγωγή στο TikTok λειτουργεί ως το θεμέλιο του μαθήματος, όπου οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για την ιστορία του TikTok, τη σχέση του με το μάρκετινγκ και την εξέλιξή του. Αυτή η ενότητα προετοιμάζει το έδαφος παρουσιάζοντας τη μοναδική φιλοσοφία περιεχομένου της πλατφόρμας, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για πιο λεπτομερείς στρατηγικές δημιουργίας περιεχομένου.
Μεταβαίνοντας στην Ανάλυση και Στρατηγική Περιεχομένου, το μάθημα εμβαθύνει στα είδη περιεχομένου που επικρατούν στο TikTok, όπως το χιούμορ, το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και το storytelling. Αυτή η ενότητα κτίζει πάνω στις εισαγωγικές έννοιες εστιάζοντας στο πώς να αξιοποιηθεί στρατηγικά η δημιουργία περιεχομένου μέσω της ανάπτυξης χάρτη περιεχομένου και ημερολογίου, καθώς και την καθοριστική τονικότητα. Αυτή η στρατηγική προετοιμασία είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική επικοινωνία και την αλληλεπίδραση με το κοινό.
Η επόμενη ενότητα, Παραγωγή και Οργάνωση Περιεχομένου, μετατοπίζεται από τον σχεδιασμό στην εκτέλεση. Εδώ, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν για τις οργανωτικές πτυχές της δημιουργίας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων της προετοιμασίας, των τεχνικών γυρισμάτων και της χρήσης διαφόρων λογισμικών επεξεργασίας. Αυτή η ενότητα είναι καίρια για την εφαρμογή σε πραγματικά βίντεο που συναρπάζουν το κοινό του TikTok.
Η Δημοσίευση και Ανάλυση Αποτελεσμάτων εστιάζει στα τελικά βήματα του κύκλου ζωής του περιεχομένου στο TikTok. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να δημοσιεύουν αποτελεσματικά το περιεχόμενό τους, να χρησιμοποιούν σωστά hashtags, να αλληλεπιδρούν με σχόλια και να χρησιμοποιούν δεξιότητες copywriting για να ενισχύσουν τις αναρτήσεις τους. Η ενότητα τονίζει τη σημασία της ανάλυσης δεδομένων για την εκλεπτυσμένη και προσαρμοσμένη βελτίωση των στρατηγικών περιεχομένου με βάση την αλληλεπίδραση και τα σχόλια του κοινού.
Στην ενότητα Διαχείριση Κοινότητας και Μάρκετινγκ , η εστίαση μετατοπίζεται προς τη δημιουργία και τη συντήρηση μιας ενεργής κοινότητας γύρω από το περιεχόμενο. Η ενότητα εξερευνά στρατηγικές για τη διαχείριση online κοινοτήτων και εμβαθύνει σε προχωρημένες τεχνικές μάρκετινγκ, περιλαμβανομένης της διαχείρισης προϋπολογισμών και της συνεργασίας με άλλους δημιουργούς για πληρωμένες εταιρικές σχέσεις.
Η ενότητα Δημιουργοί Περιεχομένου εστιάζει στη συνεργατική πλευρά του TikTok, διδάσκοντας στους συμμετέχοντες πώς να εντοπίζουν και να συνεργάζονται με άλλους δημιουργούς περιεχομένου. Αυτό περιλαμβάνει την κατανόηση του τι κάνει μια συνεργασία επιτυχημένη και πώς να συντονίζονται οι ατομικές δημιουργικές προσπάθειες με τους ευρύτερους στόχους μάρκετινγκ.
Τέλος, η Τελική Εργασία και Συμβουλές Δημιουργικότητας επιτρέπει στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν όλα όσα έχουν μάθει σε ένα συνολικό έργο. Αυτό το έργο υποστηρίζεται από επαγγελματικές συμβουλές και τεχνικές δημιουργικότητας από έμπειρους TikTokers, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες μπορούν να επιδείξουν τις νέες τους δεξιότητες και δημιουργική σκέψη.
Κάθε ενότητα συνδέεται άμεσα με την επόμενη, δημιουργώντας μια δομή που ενσωματώνει τη βαθμιαία εξέλιξη των δεξιοτήτων από τη βασική κατανόηση έως τις περίπλοκες στρατηγικές δημιουργίας και διαχείρισης περιεχομένου.
Το ποσό των διδάκτρων για όλο το πρόγραμμα ανέρχεται στα 450€ και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις. Η πρώτη, των 100€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων και οι άλλες δύο, των 175€ και 175€, καταβάλλονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Στην περίπτωση έκπτωσης τα ποσά προσαρμόζονται ανάλογα.
Κεφαλληνίας 45, 11257, Αθήνα
dummysecretariat@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 913
Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:
dummydiazosis@diaviou.aueb.gr
dummy210 8203 916, 912, 914
Για τα eLearning Προγράμματα:
dummyelearning@diaviou.aueb.gr
dummy+30 210 8203 753