facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Key Account Management

PI_keyacc
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Το πρόγραμμα στοχεύει στην κατανόηση της έννοιας του Key Account Management (ΚΑΜ), την κατανόηση της φιλοσοφίας του ΚΑΜ και την ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών του ΚΑΜ από έναν πωλητή. Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου προγράμματος οι συμμετέχοντες θα κατηγοριοποιούν τους πελάτες τους ανάλογα με τη στρατηγική σημασία που έχουν για την εταιρεία τους, θα διαμορφώνουν ένα αποτελεσματικό χαρτοφυλάκιο πελατών Key Account και θα εδραιώνουν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες που έχουν χαρακτηρίσει ως Key Accounts.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
  • Κατηγοριοποιούν τους πελάτες τους ανάλογα με τη στρατηγική σημασία που έχουν για την εταιρεία τους.
  • Διαμορφώνουν ένα αποτελεσματικό χαρτοφυλάκιο πελατών Key Account.
  • Εδραιώνουν ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες που έχουν χαρακτηρίσει ως Key Accounts
Θεματικές ενότητες
  1. Εισαγωγή στο Key Account Management
  2. Οι αλλαγές/προκλήσεις στο Key Account Management
  3. Η αγοραστική συμπεριφορά των στρατηγικών πελατών
  4. Η έννοια του στρατηγικού πελάτη και οι τύποι στρατηγικών σχέσεων
  5. Το χαρτοφυλάκιο των στρατηγικών πελατών
  6. Κερδοφορία των στρατηγικών πελατών
Εκπαιδευτικό υλικό
Βίντεο, μικρές διαλέξεις, διαφάνειες και διαδραστικές ασκήσεις με χρήση της πλατφόρμας e learning.
Η αξία του προγράμματος
Οι συμμετέχοντες αποκτούν εφόδια ώστε να μπορούν να διακρίνουν τους πελάτες που έχουν στρατηγική σημασία για την εταιρεία τους και να μπορούν να ισχυροποιούν τους δεσμούς της εταιρείας με αυτούς που θεωρούνται Key Accounts.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Η αξιολόγηση γίνεται με την on line υποβολή γραπτής εργασίας. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.
Λήξη αιτήσεων επόμενης σειράς: 30/09/2022
Έναρξη μαθημάτων επόμενης σειράς: 20/10/2022
Λήξη μαθημάτων επόμενης σειράς: 31/12/2022
Επιστημονική περιοχή
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης: 20
Οι συνολικές ώρες εκπαίδευσης περιλαμβάνουν τις ενδεικτικές ώρες χρήσης της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης (για προγράμματα που κάνουν χρήση πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης) καθώς και τις ώρες σύγχρονης (σε πραγματική αίθουσα ή μέσω live streaming) εκπαίδευσης (για τα προγράμματα που περιλαμβάνουν σύγχρονη εκπαίδευση). Οι συνολικές ώρες εκπαίδευσης δεν περιλαμβάνουν τις τυχόν ώρες ατομικής μελέτης χωρίς χρήση πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Γραμματεία προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203753
Εκπαιδευτική και τεχνική υποστήριξη προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203754
Σε ποιους απευθύνεται
  • Απόφοιτους και φοιτητές σχολών με αντικείμενο σχετικό με το Key Account Management.
  • Επαγγελματίες που απασχολούνται ή επιθυμούν να απασχοληθούν σε θέση σχετική με το Key Account Management.
  • Απόφοιτους Λυκείου που επιθυμούν να αποκτήσουν σχετικές γνώσεις.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, φύλλα εργασίας, φυλλομετρητές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)
  • Βασικές γνώσης οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
  • Προτείνεται στους υποψηφίους η πρότερη παρακολούθηση του προγράμματος eLearning "Αποτελεσματικές Πωλήσεις 1: Ο Επαγγελματίας Πωλητής"
  • Ιδανικά, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει τα προγράμματα «Αποτελεσματικές Πωλήσεις Ι» και «Αποτελεσματικές Πωλήσεις ΙΙ» που ήδη προσφέρονται. Το προτεινόμενο πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια των προγραμμάτων αυτών.
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικό)
Αντίγραφο δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκπτωσης (προαιρετικό)
Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (υποχρεωτικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών και καταρτιζόμενων είναι αμιγώς ασύγχρονη, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και προσωπικών μηνυμάτων μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Κόστος
ELEARNING: 290€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων
Το συνολικό ποσό των διδάκτρων ανέρχεται στα 290€ και καταβάλλεται σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση, των 130€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων, για την κατοχύρωση της θέσης και η δεύτερη, των 160€, καταβάλλεται προτού το πρόγραμμα ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ. Σε περίπτωση έκπτωσης, τα άνω ποσά μειώνονται αναλογικά. Ειδικά στην περίπτωση έκπτωσης 20%, τα άνω ποσά διαμορφώνονται στα 232€ (σύνολο ποσού), 130€ (πρώτη δόση – προκαταβολή) και 102€ (δεύτερη δόση). Οι καταρτιζόμενοι ενημερώνονται σχετικά με τις ακριβείς προθεσμίες και τα ύψη των δόσεων με την αποδοχή τους στο πρόγραμμα, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με ειδικές ανάγκες ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 10%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

7 comments
Επικοδομητικό πρόγραμμα που σίγουρα θα χρησιμοποιήσω τις γνώσεις που αποκόμισα στο εργασιακό μου περιβάλλον.
ΠΜ
Πολύ καλή εμπειρία με σημαντική γνώση για την εργασία μου.
ΖΤ
Σκοπεύω να χρησιμοποιήσω στη δουλειά μου τις νέες γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησα σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
ΞΟ
Πολύ ευχαριστημένος για τις γνώσεις που απέκτησα.
ΓΖ
Η παράθεση εργαλείων και η χρησιμοποίηση τους σε ασκήσεις είναι ότι πιο βασικό στην πρακτική εφαρμογή των γνώσεων στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.
ΑΜ
Γενικά ήταν μια πολύ καλή μαθησιακή εμπειρία με εφαρμογή στην πραγματικότητα.
ΣΚ
Είναι το δεύτερο πρόγραμμα eLearning του ΟΠΑ που κάνω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Σίγουρα στο μέλλον θα κάνω και κάποιο άλλο γιατί με έχουν βοηθήσει και τα δυο πολύ στην δουλειά μου.
ΗΤ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

×
Cookies user prefences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Αποδοχή όλων
Άρνηση όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Δέχομαι
Decline
Google Analytics
Δέχομαι
Decline
Google
Δέχομαι
Decline
Unknown
Unknown
Δέχομαι
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.