Η εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα σε νέες αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, ανταγωνιστικότητα, επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, κερδοφορία και επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο των εξαγωγών.
Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της παγκοσμιοποιημένης αγοράς που προκύπτουν για μια ελληνική μικρομεσαία/οικογενειακή επιχείρηση. Το πρόγραμμα εστιάζει στα κριτήρια επιλογής εξαγωγικής αγοράς, στις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ (προσαρμογή, τυποποίηση) για την επιλεγμένη εξαγωγική αγορά και στον τρόπο με τον οποίο εκπονείται ένα εξαγωγικό σχέδιο μάρκετινγκ.
Με το κύρος και την εμπειρία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το πρόγραμμα προσφέρει μία συστηματική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση των επιχειρηματιών και των στελεχών των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για την έναρξη και ενίσχυση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας. Εφοδιάζει τους εκπαιδευόμενους με ουσιαστικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες για τις εξαγωγές, δίνοντας έμφαση στις πλέον σύγχρονες και επιτυχημένες τεχνικές στο χώρο των εξαγωγών.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν προσθέσει ένα σημαντικό προσόν στο βιογραφικό τους το οποίο θα πιστοποιεί την κατάρτιση τους στις εξαγωγές και θα προάγει την καριέρα τους. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να εκπονούν σχέδια δράσης για την έναρξη, προώθηση και ενίσχυση των εξαγωγών των επιχειρήσεων τους.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για άτομα χωρίς πρότερη ή με περιορισμένη εμπειρία στις εξαγωγές, τα οποία επιθυμούν να αποκτήσουν σύγχρονη κατάρτιση και εξειδίκευση ως προς το άνοιγμα των επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια (π.χ., ανάλυση διεθνών αγορών, συμπεριφορά και εξυπηρέτηση εξαγωγικού πελάτη) και πρακτικές δεξιότητες (π.χ., πρόσβαση και ανάλυση στοιχείων διεθνών βάσεων δεδομένων, εξεύρεση συνεργάτη, ανάλυση ανταγωνισμού), ώστε να μπορούν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν επιτυχημένα εξαγωγικά σχέδια μάρκετινγκ.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα
dummy kedivim-opa@aueb.gr
dummy210 8203 912
Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:
dummydz@aueb.gr
dummy210 8203 916, 912, 914
Για τα eLearning Προγράμματα:
dummyelearning@diaviou.aueb.gr
dummy+30 210 8203 753