facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ Τουρισμού

PI_tourism
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
Ποιός είναι ο ρόλος του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ στον τουρισμό; Τί ενέργειες απαιτούνται για την επιτυχημένη λειτουργία στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας; Ποιά είναι τα συσταστικά επιτυχίας των τουριστικών υπηρεσιών; Πώς διαμορφώνονται οι τουριστικές εμπειρίες σήμερα και ποιές είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις & οργανισμοί για να κερδίσουν ξεχωριστή θέση στο παγκόσμια τουριστική αγορά; Τι ρόλο διαδραματίζουν οι τεχνολογίες αιχμής στην (ανα)διαμόρφωση των τουριστικών εμπειριών;

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει στους συμμετέχοντες εφαρμοσμένες γνώσεις βασισμένες στην επιστημονική έρευνα και στη μελέτη καλών πρακτικών στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών. Η φιλοσοφία και το αντικείμενο της τουριστικής εκπαίδευσης επεκτείνουν το πεδίο ανάληψης δράσης και λειτουργίας από τις τουριστικές υπηρεσίες στις σύγχρονες τουριστικές εμπειρίες. Στο επίκεντρο του προγράμματος βρίσκεται ο ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας των τουριστικών υπηρεσιών, οι σχέσεις προορισμού-τουριστικών επιχειρήσεων, τουριστικών επιχειρήσεων και πελατών καθώς και τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών μεταξύ τους. Στο πρόγραμμα εντάσσεται η λογική της αξιοποίησης των προκλήσεων στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής ως καταλύτη για την επιτυχία στη διεθνή τουριστική αγορά.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το παρόν πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για τους επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού, για άτομα που διαθέτουν εμπειρία στον κλάδο τουρισμού & φιλοξενίας, καθώς και για όσους επιθυμούν να σταδιοδρομήσουν στον χώρο, αποκτώντας μία πιο εξειδικευμένη γνώση για το Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, δίνοντας έμφαση στη διαμόρφωση τουριστικών εμπειριών. Στόχος του προγράμματος αυτού είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια (π.χ., αρχές μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, διοίκηση υπηρεσιών, κ.λπ.) και πρακτικές δεξιότητες (π.χ. τρόπος προσέγγισης των επισκεπτών και των τουριστών στη διαδικασία παροχής υπηρεσιών, τρόποι συνεργασίας με άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς του κλάδου κ.λπ.), ώστε να μπορούν μέσω των γνώσεων που θα αποκομίσουν να σχεδιάζουν και να διαμορφώνουν τουριστικές εμπειρίες. Κατά συνέπεια οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να:
  • Να συμβάλλουν στην αποτελεσματική διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, δίνοντας έμφαση στη σχέση μεταξύ προορισμών, επιχειρήσεων και επισκεπτών/τουριστών
  • Να συγκεκριμενοποιήσουν τον ρόλο και τη σημασία του μάρκετινγκ για τον τουριστικό κλάδο
  • Να συμβάλλουν στην αλυσίδα αξίας του τουρισμού προς όφελος των επαγγεματικών και επιχειρηματικών τους λειτουργιών
  • Να προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες υψηλής αξίας για επισκέπτες και τουρίστες
  • Να αντιληφθούν τον ρόλο των τουριστικών υπηρεσιών για τη διαμόρφωση των τουριστικών εμπειριών
  • Να κατανοήσουν τη σημασία ενσωμάτωσης τεχνολογιών αιχμής στον σχεδιασμό νέων τουριστικών εμπειριών
Θεματικές ενότητες
  1. Μάνατζμεντ & μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων & οργανισμών
    Η πρώτη ενότητα είναι μία θεμελιώδης θεματική ενότητα που χρειάζονται όλοι οι συμμετέχοντες, με ή χωρίς προηγούμενη επαφή στο Μάνατζμεντ και στο Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, καθώς θα τεθούν οι βάσεις για την κατανόηση της διαδικασίας διαχείρισης των τουριστικών υπηρεσιών και της διαμόρφωσης των τουριστικών εμπειριών. Πρόκειται για την εισαγωγική πλατφόρμα γνώσεων, που συνδυάζει μελέτες περίπτωσης για την καλύτερη δυνατή κατανόηση των εννοιών και βασικών αρχών Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Άξονας αναφοράς της θεματικής αυτής είναι ο ρόλος και πρακτικές εφαρμογές του Μάνατζμεντ και του Μάρκετινγκ στον τουρισμό και τη φιλοξενία.
  2. Επιτυχημένη λειτουργία επιχειρήσεων & οργανισμών στην αλυσίδα αξίας του τουρισμού
    Η δεύτερη ενότητα αποτυπώνει τα στάδια της αλυσίδας αξίας του τουρισμού δίνοντας πρακτικά παραδείγματα και εφαρμογές για τον τρόπο λειτουργίας του τουριστικού κλάδου και τον ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στην ελληνική και την παγκόσμια τουριστική αγορά. Πραγματοποιώντας εικονικά ταξίδια σε προορισμούς του κόσμου, γίνεται ανάλυση του κλάδου τουρισμού & φιλοξενίας και τις σχέσεις μεταξύ τουριστικού προορισμού, τουριστικών επιχειρήσεων & οργανισμών καθώς και τουριστών & επισκεπτών, επεξηγώντας τα βασικά χαρακτηριστικά του κλάδου, που τεκμηριώνουν τις ιδιαιτερότητες και τη μοναδικότητά του. Αποσαφηνίζεται με αυτόν τον ιδιαίτερο τρόπο ο ρόλος και η σημασία κάθε τομέα που συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό και τη φιλοξενία.
  3. Τουριστικές υπηρεσίες
    Η τρίτη ενότητα εξετάζει τα επιμέρους χαρακτηριστικά των τουριστικών υπηρεσιών, μέσα από πρακτικές εφαρμογές και καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και τα στελέχη του τουρισμού στην πράξη. Αναλύεται διεξοδικά η φιλοσοφία των υπηρεσιών στον τουριστικό κλάδο, ο ανθρωποκεντρικός τους χαρακτήρας καθώς και οι προκλήσεις που απορρέουν σε επίπεδο μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. Στόχος είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των ροών των επισκεπτών, η διασφάλιση ομαλής λειτουργίας λαμβάνοντας υπόψιν την εποχικότητα του τουριστικού προϊόντος, καθώς και η διασφάλιση του κατάλληλου επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών. Αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την αλληλεπίδραση με το εκπαιδευτικό υλικό, η ενότητα αυτή περιλαμβάνει καθημερινά παραδείγματα από τον κλάδο του τουρισμού και ενσωματώνει ταινία μικρού μήκους από τον κλάδο της φιλοξενίας.
  4. Τουριστική εμπειρία και νέες τεχνολογίες
    Η τέταρτη και τελευταία ενότητα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο αξιοποίησης εργαλείων που ενισχύουν την ψηφιακή παρουσία, αναδεικνύοντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα εμπειριών σε φυσικό και ψηφιακό περιβάλλον. Τεκμηριώνοντας την έννοια του οικοσυστήματος του τουρισμού, εστιάζει στον τρόπο αλληλεπίδρασης μεταξύ τουριστικών επιχειρήσεων/οργανισμών & επισκεπτών/τουριστών, στη σχέση με influencers και επαναλαμβανόμενους πελάτες (repeaters) σε όλο το φάσμα των αποφάσεων που λαμβάνονται πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από το ταξίδι. Αναλύεται η σημασία της τουριστικής εμπειρίας και ο τρόπος με τον οποίο επαγγελματίες και επιχειρηματίες, στελέχη και εργαζόμενοι στον κλάδο του τουρισμού μπορούν να προσδώσουν αξία σε αυτήν, αξιοποιώντας παράλληλα εφαρμογές και τεχνολογίες αιχμής.
Η αξία του προγράμματος
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα στοχευ?ει στην πρακτική και επιστημονικά τεκμηριωμένη εξοικει?ωση των συμμετεχόντων με τον τρόπο λειτουργίας τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, δίνοντας έμφαση στον τρόπο διαχείρισης της τουριστικής εμπειρίας σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον σε επίπεδο επιχειρήσεων και προορισμών με συνεχώς πιο απαιτητικούς πελάτες, που λειτουργούν ως «ψηφιακοί ιθαγενείς» στη νέα γενιά τεχνολογιών και υπηρεσιών.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Στο τέλος κάθε ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να πραγματοποιήσουν εξ αποστάσεως την αντίστοιχη γραπτή δοκιμασία που θα έχει τη μορφή ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής ή/και σύντομης απάντησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί. Η βαθμολογία προηγούμενων θεματικών ενοτήτων ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο πριν την προθεσμία υποβολής του τεστ της επόμενης ενότητας. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 30/09/2022
Έναρξη προγράμματος: 20/10/2022
Ολοκλήρωση προγράμματος: 31/12/2022
Τρόπος διεξαγωγής
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης: 40
Οι συνολικές ώρες εκπαίδευσης περιλαμβάνουν τις ενδεικτικές ώρες χρήσης της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης (για προγράμματα που κάνουν χρήση πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης) καθώς και τις ώρες σύγχρονης (σε πραγματική αίθουσα ή μέσω live streaming) εκπαίδευσης (για τα προγράμματα που περιλαμβάνουν σύγχρονη εκπαίδευση). Οι συνολικές ώρες εκπαίδευσης δεν περιλαμβάνουν τις τυχόν ώρες ατομικής μελέτης χωρίς χρήση πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 8
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Γραμματεία προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203753
Εκπαιδευτική και τεχνική υποστήριξη προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203754
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη, υπαλλήλους, επιχειρηματίες καθώς και αυτοαπασχολούμενους στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στους τομείς διαμονής, εστίασης, μεταφορών, ταξιδιωτικών γραφείων,συνεδρίων και διοργανώσεων εκδηλώσεων, σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, αξιοθέατα, θεματικά πάρκα, κέντρα πληροφόρησης επισκεπτών (VICs), οργανισμούς διαχείρισης και μάρκετινγκ προορισμών (DMOs) κ.λπ.Η χρήση εννοιών, όρων, παραδειγμάτων και καλών πρακτικών καθιστά το πρόγραμμα επίσης ενδιαφέρον για τομείς που σχετίζονται έμμεσα με τον τουρισμό, όπως ο ευρύτερος χώρος των τηλεπικοινωνιών και μεταφορών σε έναν προορισμό, digital marketing agencies που χειρίζονται accounts ξενοδοχειακών μονάδων και άλλων καταλυμάτων, κ.ο.κ.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
  • Απολυτήριο λυκείου.
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, φύλλα εργασίας, φυλλομετρητές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικό)
Αντίγραφο δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκπτωσης (προαιρετικό)
Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (υποχρεωτικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών και καταρτιζόμενων είναι αμιγώς ασύγχρονη, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και προσωπικών μηνυμάτων μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Κόστος
ELEARNING: 480€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων
Το συνολικό ποσό των διδάκτρων ανέρχεται στα 480€ και καταβάλλεται σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση, των 250€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων, για την κατοχύρωση της θέσης και η δεύτερη, των 230€, καταβάλλεται προτού το πρόγραμμα ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ. Σε περίπτωση έκπτωσης, τα άνω ποσά μειώνονται αναλογικά. Ειδικά στην περίπτωση έκπτωσης 20%, τα άνω ποσά διαμορφώνονται στα 384€ (σύνολο ποσού), 250€ (πρώτη δόση – προκαταβολή) και 134€ (δεύτερη δόση). Οι καταρτιζόμενοι ενημερώνονται σχετικά με τις ακριβείς προθεσμίες και τα ύψη των δόσεων με την αποδοχή τους στο πρόγραμμα, μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 10%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

4 comments
Πολύ καλό πρόγραμμα, με αρκετές πληροφορίες για τον χώρο που βρίσκομαι. Πολύ στοχευμένες παραπομπές σε βίντεο και καλο και ευανάγνωστες σημειώσεις.
ΑΔ
Ένα πολύ ενδιαφέρων πρόγραμμα . Απλό, κατανοητό, με πολλά και ενδιαφέροντα παραδείγματα, αλλά κυρίως με θέματα επίκαιρα που απασχολούν όλους εμάς που ασχολούμαστε με τον τουρισμό. Σας ευχαριστώ πολύ.
ΕΠ
Το πρόγραμμα ήταν δομημένο ώστε να μας δοθούν σημαντικές πληροφορίες για τον τουρισμό και πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε το management και marketing. Εκτιμώ πως γίνονται πλήρως κατανοητές για οποιοδήποτε, ακόμα και από άλλον κλάδο.
ΆΜ
Ήταν ένα καλά δομημένο πρόγραμμα, με εύστοχα παραδείγματα από τον τουριστικό κλάδο.
ΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914

 

Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753, 754

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Google Analytics
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.