facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ

Επαγγελματική Διοίκηση Μάρκετινγκ

PI_markman
Σύντομη περιγραφή προγράμματος
To πρόγραμμα είναι πλήρες και ολοκληρωμένο και αναπτύχθηκε με στόχο άτομα που δεν έχουν σπουδάσει στην επιστημονική περιοχή του Μάρκετινγκ, ενδιαφέρονται για αυτή για επαγγελματικούς λόγους και επιθυμούν να αποκτήσουν ουσιαστικές γνώσεις και δεξιότητες με μεγάλη πρακτική χρησιμότητα και εφαρμογή στην πράξη. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί ή δραστηριοποιείται ήδη στον χώρο του μάρκετινγκ ως εργαζόμενος, στέλεχος, επαγγελματίας ή επιχειρηματίας υφιστάμενων ή νεόφυτων (start-ups) εταιρειών βρίσκεται αντιμέτωπος με την πρόκληση του σχεδιασμού και της εφαρμογής του μάρκετινγκ στην πράξη. Σε αυτή ακριβώς την πρόκληση απαντά το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Στόχος του προγράμματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα κατάλληλα γνωστικά εφόδια (π.χ. αρχές μάρκετινγκ, μοντέλα, διαδικασίες και τυπολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού) και πρακτικές δεξιότητες (π.χ. ανάλυση περιβάλλοντος και συμπεριφοράς αγοραστή, διεξαγωγή πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας, χάραξη στρατηγικής μάρκετινγκ, λήψη τακτικών αποφάσεων και σύνταξη Marketing Plan), ώστε να μπορούν μέσω της εμπειρίας που θα αποκομίσουν να σχεδιάζουν και υλοποιούν επιτυχημένα Προγράμματα Μάρκετινγκ στην καθημερινή επαγγελματική πρακτική τους.
Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο eLearning: η μάθηση γίνεται αμιγώς ασύγχρονα (δηλαδή σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, χωρίς να υπάρχει υποχρεωτική παρακολούθηση σε συγκεκριμένη ώρα ή ημέρα), αποκλειστικά εξ αποστάσεως (με χρήση ειδικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας μέσω διαδικτύου και Η/Υ από το χώρο του καταρτιζόμενου) και με την χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων όπως η παρακολούθηση βιντεοδιαλέξεων, η επίλυση διαδραστικών ασκήσεων αυτοαξιολόγησης και άλλα εργαλεία elearning που εξασφαλίζουν την αποτελεσματική και ευέλικτη ατομική αυτό-εκμάθηση. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος γίνεται διαθέσιμο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, με βάση το μονοπάτι εκπαίδευσης που ακολουθείται, και εν συνεχεία παραμένει διαθέσιμο στην πλατφόρμα εκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να:
  • αξιολογούν και να αναλύουν κριτικά μία σειρά από βασικές ιδέες, εργαλεία και τεχνικές πάνω στο μάρκετινγκ μέσα στο κατάλληλο ηθικό πλαίσιο
  • αναλύουν τον ανταγωνισμό, το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία και να αντιλαμβάνονται πώς επηρεάζουν στρατηγικές, πολιτικές και τακτικές Μάρκετινγκ
  • αναγνωρίσουν τη σημασία της πληροφορίας, και κυρίως τον ρόλο που αυτή παίζει στην αποτελεσματικότητα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, εφαρμόζοντας δομημένα τη διαδικασία της έρευνας από την αναγνώριση του προβλήματος έως την εξαγωγή συμπερασμάτων για τη λήψη αποφάσεων
  • κατανοούν και αξιολογούν τους παράγοντες που επιδρούν στην αγοραστική συμπεριφορά και την αγοραστική διαδικασία και να μπορούν να τους συσχετίζουν με τη Διοίκηση Μάρκετινγκ
  • συνδέσουν τις λειτουργίες και τη στρατηγική του Μάρκετινγκ με το γενικό επιχειρησιακό περιβάλλον και τους αντικειμενικούς σκοπούς και στρατηγικές της επιχείρησης
  • εξετάσουν και να εφαρμόζουν κατάτμηση αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση, καθώς και στρατηγικές, πολιτικές και τακτικές προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας
  • σχεδιάσουν και να συντάξουν ένα αποτελεσματικό και επιτυχημένο πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε επαγγελματικό επίπεδο
  • κατανοούν τις αλλαγές που επιτάσσει η ψηφιακή εποχή στη Διοίκηση Μάρκετινγκ μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνική δικτύωσης
Θεματικές ενότητες
  1. Αρχές μάρκετινγκ
  2. Αξιολόγηση παρούσας κατάστασης
  3. Συλλογή και ανάλυση πληροφοριών μάρκετινγκ
  4. Συμπεριφορά πελατών
  5. Στρατηγική Μάρκετινγκ: σχεδιασμός, εφαρμογής και έλεγχος
  6. Δημιουργία επαγγελματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ
  7. Η επαγγελματική διοίκηση μάρκετινγκ στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή
Η αξία του προγράμματος
Οι εκπαιδευόμενοι μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση όχι μόνο να γνωρίζουν, αλλά να χρησιμοποιούν με επιτυχία τις στρατηγικές, τα εργαλεία, και τις τεχνικές του μάρκετινγκ στην πράξη ως καταρτισμένοι επαγγελματίες.
Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Συμμετοχή σε online ερωτηματολόγια αξιολόγησης πολλαπλών επιλογών στο τέλος κάθε ενότητας. Η επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος και η απονομή πιστοποιητικού κατάρτισης απαιτούν την λήψη τελικού βαθμού τουλάχιστον 50%.
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 14/02/2024
Έναρξη προγράμματος: 21/02/2024
Ολοκλήρωση προγράμματος: 19/05/2024
Επιστημονική περιοχή
Τρόπος διεξαγωγής
Μονάδες ECTS: 3
Ώρες ασύγχρονης κατάρτισης: 60
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης (ενδεικτικά) με χρήση πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (eLearning).
Επιπλέον ώρες ενασχόλησης: 30
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Συνολικές ώρες: 90
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 12
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Υποστήριξη
Γραμματεία προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203753
Εκπαιδευτική και τεχνική υποστήριξη προγραμμάτων eLearning, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203754
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους Λυκείου και σε φοιτητές/απόφοιτους συναφών σχολών που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο της Επαγγελαμτικής Διοίκησης Μάρκετινγκ.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
  • Απολυτήριο λυκείου.
  • Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, φύλλα εργασίας, φυλλομετρητές, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (προαιρετικό)
Αντίγραφο δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκπτωσης (προαιρετικό)
Αποδεικτικό έγγραφο προσωπικών στοιχείων (υποχρεωτικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών και καταρτιζόμενων είναι αμιγώς ασύγχρονη, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και προσωπικών μηνυμάτων μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Κόστος
ELEARNING: 580€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων
Το συνολικό ποσό των διδάκτρων ανέρχεται στα 580€ και καταβάλλεται σε δύο δόσεις. Η πρώτη δόση, των 220€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων, για την κατοχύρωση της θέσης και η δεύτερη, των 360€, καταβάλλεται προτού το πρόγραμμα ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ. Σε περίπτωση έκπτωσης, τα άνω ποσά μειώνονται αναλογικά. Ειδικά στην περίπτωση έκπτωσης 20%, τα άνω ποσά διαμορφώνονται στα 464€ (σύνολο ποσού), 220€ (πρώτη δόση – προκαταβολή) και 244€ (δεύτερη δόση).
Οι καταρτιζόμενοι αρχικά υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα χωρίς ταυτόχρονη καταβολή διδάκτρων. Εφόσον γίνουν δεκτοί σε αυτό, ενημερώνονται σχετικά με τα ύψη των δόσεων των διδάκτρων και τις αντίστοιχες προθεσμίες τους με το μήνυμα αποδοχής τους, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 10%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

9 comments
Εξαιρετικά χρήσιμο πρόγραμμα για κάθε εργαζόμενο στον τομέα του Μάρκετινγκ.
ΕΘ
Άριστη επιστημονική κατάρτιση των ακαδημαϊκών.
ΚΦ
A helpful course for professionals who need to have access to basic marketing principles.
ΒΓ
Πολύ καλή λειτουργία της δομής του προγράμματος.
ΠΦ
Όλα ήταν σύμφωνα με τις προσδοκίες μου.
ΕΤ
Σίγουρα πήρα αρκετά εφόδια και με πιο μεγάλη σιγουριά θα χρησιμοποιήσω όλες τις γνώσεις μου για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
ΕΣ
Πολύ αξιόλογο πρόγραμμα!!!
ΕΣ
Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
ΚΚ
Κατανοητό, ξεκάθαρο και αποτελεσματικό!
ΙΧ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummy kedivim-opa@aueb.gr

  • dummy210 8203 912


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydz@aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummysecretary@elearning.aueb.gr

  • dummy210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search

Save
Cookies user preferences
Χρησιμοποιούμε μόνο τεχνικά απαραίτητα cookies για την πραγματοποίηση της σύνδεσης στην ιστοσελίδα. Εφόσον εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας, προτείνουμε τη χρήση των cookies.
Αποδοχή όλων
Απόρριψη όλων
Περισσότερα
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Αποδοχή
Απόρριψη
Google Analytics
Αποδοχή
Απόρριψη
Google
Αποδοχή
Απόρριψη