facebook ΚΕΔΙΒΙΜ/ΟΠΑ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Υλοποίηση Επιχειρησιακών Σεναρίων σε ERP συστήματα (SAP S/4 HANA & MS Dynamics NAV)

Υλοποίηση Επιχειρησιακών Σεναρίων σε ERP συστήματα (SAP S/4 HANA & MS Dynamics NAV)

PI_erp
Σύντομη περιγραφή προγράμματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εισαγωγή στα ERP συστήματα (SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics 365)» αναπτύσσει δεξιότητες τελικού χρήστη σε περιβάλλον SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics 365.

Παρέχεται η δυνατότητα ατομικής πρόσβασης (hands-on εμπειρία) του εκπαιδευόμενου σε περιβάλλον SAP S/4 HANA (UX via Fiori interface και GUI) και περιβάλλον Microsoft Dynamics 365, που προσομοιώνουν πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη ικανοτήτων end-user και για τα δύο συστήματα.

Παρέχεται, επίσης, μαθησιακό υλικό και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προετοιμάζουν τον εκπαιδευόμενο για τη συμμετοχή σε εξετάσεις επαγγελματικών πιστοποιήσεων, με βασικές (αρχικά) προτεινόμενες τις SAP TS410 & Microsoft Fundamentals.

Η δομή του προγράμματος είναι τέτοια που ο κάθε εκπαιδευόμενος έχει την ευκαιρία να επιλέξει σε ποιο από τα υποσυστήματα (και των δύο συστημάτων) θέλει να εκπαιδευτεί, με την προϋπόθεση ότι θα έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την (1η) εισαγωγική ενότητα, σημειώνοντας ότι η τελευταία ενότητα προσφέρεται μόνο εφόσον έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς όλες οι προηγούμενες.

Τρόπος διεξαγωγής
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί την εκπαιδευτική μέθοδο Blended Learning, επομένως η διδασκαλία γίνεται εν μέρει ασύγχρονα και εν μέρει σύγχρονα, ως εξής:
  • Το ασύγχρονο μέρος γίνεται σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν τον καταρτιζόμενο, αποκλειστικά εξ αποστάσεως.
  • Το σύγχρονο μέρος γίνεται μέσω τηλεδιασκέψεων απαιτούν εκμάθηση με έντονο το στοιχείο της διαδραστικότητας.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι / συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • γνωρίζουν τις βασικές έννοιες που συσχετίζονται ή/και αφορούν στα ERPs, και θα μπορούν να αναφερθούν με ευχέρεια στα βασικά χαρακτηριστικά, στη λειτουργικότητα και τις μεθόδους υλοποίησης των συστημάτων SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics 365,
  • πλοηγούνται σε πραγματικό περιβάλλον SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics 365, και να εκτελούν βασικές κινήσεις
  • γνωρίζουν τα δεδομένα & τις πληροφορίες που διαχειρίζεται κάθε σύστημα (SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics 365) για τα ακόλουθα υποσυστήματα: SD [Sales & Distribution], MM [Material Management], PP [Production Planning], FI [Financials], CO [Controlling], WM [Warehouse Management], EAM [Enterprise Assets Management], HCM [Human Capital Management], WM [Warehouse Management], PS [Project Management], QM [Quality Management]
  • παράγουν βασικές αναφορές πληροφόρησης για κάθε σύστημα
  • συμμετάσχουν σε εξετάσεις πιστοποιήσεων, εφόσον το επιθυμούν.
Θεματικές ενότητες
  1. ERP συστήματα στη σύγχρονη επιχείρηση & Εισαγωγική παρουσίαση SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics NAV
    Εισαγωγή στα ERP συστήματα & Παρουσίαση Συστημάτων
  2. Υποσύστημα SD [Sales & Distribution]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Πώλησης, Διανομής και Λογιστικής Απεικόνισης: Πελάτες, Εντολές Πώλησης, Έλεγχος Αποθεμάτων, Τιμολόγηση, Λογιστικές Εγγραφές
  3. Υποσύστημα MM [Material Management]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Παραγγελίας: Βασικό Αρχείο Υλικού, Προμηθευτές, Εντολή Αγοράς, Παραλαβή, Έλεγχος Αποθεμάτων, Τιμολόγηση, Πληρωμές Προμηθευτών, Λογιστικές Εγγραφές
  4. Υποσύστημα PP [Production Planning]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Σχεδιασμού και Εκτέλεσης Παραγωγής: Βασικό Αρχείο Υλικού/Προϊόντος,Ομάδες Προϊόντων, Δρομολόγηση/Routing, Σχέδιο Πωλήσεων και Λειτουργιών (Sales and Operations Plan), Μεταφορά/Εφαρμογή του σχεδίου πωλήσεων και λειτουργιών στη Διαχείριση Ζήτησης, Έλεγχος Ζήτησης, Λίστα Αποθεμάτων και Απαιτήσεων, Μετατροπή Προγραμματισμένης Παραγγελίας σε Εντολή Παραγωγής, Παραλαβές Υλικών, Έλεγχος Αποθεμάτων, Κόστη Εντολών Παραγωγής
  5. Υποσύστημα FI [Financials]
    Ολοκληρωμένες Διαδικασίες Χρηματοοικονομικής Λογιστικής: Εισπρακτέοι & Πληρωτέοι Λογαριασμοί, Λογιστικά Σχέδια, Γενικό Καθολικό, Χρηματοροές, Λογιστικές Εγγραφές
  6. Υποσύστημα CO [Controlling]
    Ολοκληρωμένες Διαδικασίες Λογιστικής Κοστολόγησης, Κέντρα Κόστους (Πρωτογενή και Δευτερογενή), Στατιστικά Κλειδιά, Εισροές σε πρωτογενή κέντρα κόστους, Αξιολόγηση και Αποτελέσματα, Κοστολόγηση Προϊόντος, Δρομολόγηση Κόστους Προϊόντος, Εκτίμηση Κόστους
  7. Υποσύστημα WM [Warehouse Management]
    Ολοκληρωμένες Διαδικασίες Διαχείρισης Αποθήκης, Εντολή Αγοράς, Έλεγχος Αποθεμάτων Υλικού και Εμφάνιση Τιμών, Διαχείριση Αποθεμάτων και Αποθήκης, Μεταφορές και Αποσύρσεις, Μεταφορά Αποθεμάτων από Μονάδα Παραγωγής σε Μονάδα Αποθήκης, Εκκαθάριση Παραγγελίας Πώλησης και Παράδοση στον Πελάτη, Διαχείριση Φυσικών Αποθεμάτων και Συνεχής Φυσική Απογραφή
  8. Υποσύστημα EAM [Enterprise Assets Management]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Επισκευής και Συντήρησης Εταιρικού Περιουσιακού Στοιχείου: Δημιουργία Αναφοράς Δυσλειτουργίας, Εντολή Συντήρησης, Έκδοση Παραγγελίας. Ανάλυση Τελικού Κόστους, Λογιστική Απεικόνιση της Εντολής Συντήρησης, Ολοκλήρωση Εργασιών Συντήρησης, Εμφάνιση Ιστορικού Παραγγελιών
  9. Υποσύστημα HCM [Human Capital Management]
    Ολοκληρωμένες Διαδικασίες Διαχείρισης Οργανωτικών Μονάδων, Εργαζομένων, Υποψηφίων και Διοικητικών Υπαγωγών: Δημιουργία Οργανωτικής Δομής, Βασικό Αρχείο Εργαζομένου, Στελέχωση & Διαχείριση Υποψηφίων, Προσόντα Εργαζομένων και Απαιτήσεις Θέσεις, Εκπαιδεύσεις, Ανάπτυξη και Αναβάθμιση Εργαζομένων, Διαχείριση Μισθοδοσίας
  10. Υποσύστημα PS [Project Management]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Σχεδιασμού Διαχείρισης Έργου:Δημιουργία Έργου, Δημιουργία Σχέσεων & Οροσήμων, Αναφορές Στοιχείων Κόστους, Ανάλυση Δομής Έργου, Έλεγχος Προγραμματισμού Εκτέλεσης Βημάτων Έργου, Τιμολόγηση
  11. Υποσύστημα QM [Quality Management]
    Ολοκληρωμένη Διαδικασία Ποιοτικού Ελέγχου ενσωματωμένη στη Διαδικασία Πώλησης και Διανομής: Βασικό Αρχείο Πελάτη και Ενημέρωση Στοιχείων/Απαιτήσεων Ποιοτικού Ελέγχου, Σχέδιο Ελέγχου Ποιότητας, Δημιουργία Παρτίδας Ελέγχου Ποιότητας, Εκτέλεση Ελέγχου Ποιότητας και Καταγραφή Αποτελεσμάτων, Μεταφορά Υλικών, Αποθέματα και Παραγγελία Πωλήσεων. Τιμολόγηση
  12. Υποσύστημα Αναφορών [Reporting]
    Βασικές Αναφορές που υποστηρίζουν Λειτουργικές Περιοχές του Οργανισμού, Διοικητική Πληροφόρηση
  13. Οδηγίες πιστοποίησης, μαθησιακά μονοπάτια
    Προετοιμασία εξετάσεων πιστοποίησης, Επόμενα μαθησιακά μονοπάτια (learning journeys), Ε&Α (Q&A)

Το σύνολο του μαθησιακού υλικού και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων διακρίνεται σε τέσσερις επιχειρησιακές λειτουργικές περιοχές (δεν συμπεριλαμβάνονται οι ενότητες 1 & 13):

  • Logistics (ενότητες 2, 3, 4, 7, 8, 11)
  • Accounting (ενότητες 5, 6, 10)
  • Ηuman Resources (ενότητα 9)
  • Σύστημα αναφορών / Reporting (ενότητα 12)
Εκπαιδευτικό υλικό
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος περιλαμβάνει:
  • Μαγνητοσκοπημένη εισαγωγική διάλεξη του επιστημονικού υπεύθυνου,
  • Παρουσιάσεις (διαφάνειες) θεωρητικών εννοιών και εισαγωγικών θεμάτων για κάθε υποσύστημα και των δύο ERPs (SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics NAV),
  • Εγχειρίδια χρήσης για κάθε υποσύστημα και των δύο ERPs (SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics NAV),
  • Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης με ενδεικτικές λύσεις (online tests, κινήσεις/transactions στα συστήματα SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics NAV),
  • Case studies (με αναλυτικές οδηγίες υλοποίησης στα συστήματα SAP S/4 HANA & Microsoft Dynamics NAV).
Η αξία του προγράμματος

Σημαντική αξία του προγράμματος είναι η προετοιμασία εκπαιδευομένων για συμμετοχή σε εξετάσεις πιστοποιήσεων (και για τα δύο συστήματα) ή/και η απόκτηση εμπειρίας τελικού χρήστη (και για τα δύο συστήματα).

Ειδικά για όσους έχουν την φοιτητική ιδιότητα, η συμμετοχή στις εξετάσεις πιστοποίησης παρέχεται δωρεάν για το σύστημα SAP, και για το σύστημα Microsoft με ειδικές εκπτώσεις (ανάλογα την επιλογή πιστοποίησης).

Η επιστημονική ομάδα του προγράμματος, ειδικά για τους φοιτητές, προτείνει την προετοιμασία των φοιτητών για τη λήψη των πιστοποιήσεων SAP TS410 & Microsoft Fundamentals.

Τέλος, το σύνολο των εκπαιδευομένων, θα καλείται να συμμετάσχει προαιρετικά σε δράσεις που συσχετίζονται με τις δύο εταιρείες λογισμικού και θα διοργανώνονται με τη επίβλεψη του επιστημονικού υπεύθυνου και την υποστήριξη των συνεργατών του.

Μέθοδοι αξιολόγησης και υπολογισμού τελικού βαθμού
Κάθε ενότητα βαθμολογείται με άριστα το 100 και η επιτυχημένη αξιολόγηση απαιτεί βαθμό τουλάχιστον 50/100. Βαθμοί στο εύρος 50-75 λαμβάνουν το χαρακτηρισμό ‘καλώς’, στο εύρος 76-90 λαμβάνουν το χαρακτηρισμό ‘λίαν καλώς’ και 91-100 τον χαρακτηρισμό ‘άριστα΄. Ο τελικός βαθμός του προγράμματος προκύπτει ως Μέσος Όρος των ενοτήτων 1-12 (δεν βαθμολογείται η τελευταία ενότητα που αφορά στην προετοιμασία πιστοποιήσεων, επίλυση τελικών αποριών και επαναληπτική μελέτη).
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 12/02/2025
Έναρξη προγράμματος: 19/02/2025
Ολοκλήρωση προγράμματος: 10/08/2025
Επιστημονική περιοχή
Τρόπος διεξαγωγής
Άλλες σημαντικές πληροφορίες

Το προσφερόμενο εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει πόρους στην Ελληνική αλλά και στην Αγγλική γλώσσα. Οι διαλέξεις γίνονται στα Ελληνικά (υπάρχει δυνατότητα αν χρειαστεί να γίνουν στα Αγγλικά). Οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και η εξέταση είναι στην ελληνική γλώσσα κι εφόσον χρειαστεί και στην αγγλική, ενώ για την εκπόνηση εργασιών, ο εκπαιδευόμενος μπορεί να χρησιμοποιήσει όποια από τις δύο γλώσσες επιθυμεί.

Συστήνεται, κάθε εκπαιδευόμενος να συμμετέχει σε κάθε online διάλεξη, σημειώνοντας ότι αυτές δεν μαγνητοσκοπούνται ούτε διαμοιράζονται.

Μονάδες ECTS: 6
Ώρες σύγχρονης κατάρτισης: 25
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης με διδασκαλία σε αίθουσα, σε εργαστήριο, ή εξ αποστάσεως (μέσω livestreaming) μαζί με τα τυχόν διαλείμματα.
Ώρες ασύγχρονης κατάρτισης: 93
Περιλαμβάνονται οι ώρες κατάρτισης (ενδεικτικά) με χρήση πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης (eLearning).
Επιπλέον ώρες ενασχόλησης: 62
Περιλαμβάνονται οι επιπλέον ώρες ενασχόλησης (ενδεικτικά) και μπορεί να περιλαμβάνουν ατομική μελέτη, συγγραφή εργασιών, συμμετοχή σε επιτόπιες επισκέψεις, συμμετοχή σε εξετάσεις, κ.α.
Συνολικές ώρες: 180
Οι συνολικές ώρες περιλαμβάνουν τις ώρες σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης, καθώς και τις επιπλέον ώρες ενασχόλησης.
Εβδομάδες εκπαίδευσης: 24
Περιλαμβάνονται οι εβδομάδες κατά τις οποίες προβλέπονται δραστηριότητες οποιασδήποτε μορφής.
Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το οποίο συνοδεύεται από Συμπλήρωμα του Πιστοποιητικού, στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά το αντικείμενο του προγράμματος, οι θεματικές ενότητες που παρακολούθησε ο εκπαιδευόμενος, καθώς και η μεθοδολογία εκπαίδευσης που ακολουθήθηκε.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους και φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ καθώς και σε επαγγελματίες που απασχολούνται ή επιθυμούν να απασχοληθούν σε θέση σχετική με το αντικείμενο του προγράμματος.
Προαπαιτούμενες Γνώσεις
  • Βασικές γνώσεις υπολογιστών και χρήσης Διαδικτύου
  • Βασικές γνώσεις Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Γνώση Αγγλικών (τουλάχιστον σε επίπεδο Β2)
Έγγραφα που ζητούνται κατά την υποβολή της αίτησης (πληροφορίες)
Βιογραφικό σημείωμα (υποχρεωτικό)
Αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας πτυχίου (προαιρετικό)
Αντίγραφο δικαιολογητικών για τη χορήγηση έκπτωσης (προαιρετικό)
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Τρόποι και συχνότητα επικοινωνίας με τους εκπαιδευτές
Η επικοινωνία με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο και τους συνεργάτες του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου & περιοχών ηλεκτρονικών συζητήσεων της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Η επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευόμενων του προγράμματος γίνεται μέσω περιοχής ηλεκτρονικής συζήτησης της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
Κόστος
BLENDED LEARNING: 2000€
Επιδότηση ΛΑΕΚ
Βάσει της σχετικής νομοθεσίας, το πρόγραμμα δεν εμπίπτει σε επιδότηση ΛΑΕΚ.
Περιγραφή δόσεων

Το ποσό των διδάκτρων για όλο το πρόγραμμα ανέρχεται στα 2000€ και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις. Η πρώτη, των 600€, καταβάλλεται ως προκαταβολή πριν την έναρξη των μαθημάτων και οι άλλες δύο, των 700€ και 700€, καταβάλλονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Στην περίπτωση έκπτωσης 20%, τα ποσά διαμορφώνονται στα 1600€ (σύνολο ποσού), 600€ (πρώτη δόση - προκαταβολή), 500€ (δεύτερη δόση) και 500€ (τρίτη δόση).

Τα δίδακτρα τόσο για την εισαγωγική ενότητα όσο και για μεμονωμένες από τις ακόλουθες ενότητες ανέρχονται στα 200€ και καταβάλλονται σε δύο ισόποσες δόσεις των 100€ (σε περίπτωση έκπτωσης 20% τα ποσά γίνονται 160€ (σύνολο), 100€ (1η δόση) και 60€ (2η δόση) αντιστοίχως).

Οι καταρτιζόμενοι αρχικά υποβάλλουν αίτηση στο πρόγραμμα χωρίς ταυτόχρονη καταβολή διδάκτρων. Εφόσον γίνουν δεκτοί σε αυτό, ενημερώνονται σχετικά με τα ύψη των δόσεων των διδάκτρων και τις αντίστοιχες προθεσμίες τους με το μήνυμα αποδοχής τους, το οποίο αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εκπτωτική πολιτική (Δικαιολογητικά)
Άνεργοι: 20%
Φοιτητές ΑΕΙ/ΤΕΙ: 20%
Ομαδική εγγραφή (τουλ. 4 ατόμων της ίδιας επιχείρησης/οργανισμού): 20%
Τρίτεκνοι/πολυτεκνοι: 20%
Συνταξιούχοι με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο της φτώχειας: 20%
Άτομα με αναπηρία ή χρόνιες σοβαρές παθήσεις: 20%
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 10%

Ενδεικτικά σχόλια από άτομα που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα

2 comments
Η εμπειρία μου σε πρόγραμμα elearning ήταν πρωτόγνωρη και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος για την γνώση που αποκόμισα μέσα από αυτήν την διαδικασία. Ευχαριστώ !
ΚΠ
Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικό.
ΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κεφαλληνίας 46, 11251, Αθήνα

  • dummysecretariat@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 913


Για τα Δια Ζώσης Προγράμματα:

  • dummydiazosis@diaviou.aueb.gr

  • dummy210 8203 916, 912, 914


Για τα eLearning Προγράμματα:

  • dummyelearning@diaviou.aueb.gr

  • dummy+30 210 8203 753

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© Copyright ΚΕΔΙΒΙΜ - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Search